תוכן שיווקי

לקראת אירוע | התקני הגיבוי המשולבים של סימנטק – הגנה מלאה בגיבוי משולב חומרה ותוכנה מיצרן אחד

23/04/2013 14:48

חברת סימנטק הצטרפה לשוק ה-Purpose Build Backup Appliance לפני כשנתיים, עם סדרה של פתרונות חומרה משולבים אשר נבנו סביב מוצרי התוכנה המובילים שלה NetBackup ו-Backup Exec, ובתוך תקופה קצרה זו הפכה ליצרן המוביל בגידול ובנתח שוק.

כיום יש לסימנטק היצע רחב של מוצרי Purpose Build Backup Appliance, משולבים (Integrated) וייעודיים (Targeted) כאחד כמענה אופטימאלי לצרכי הלקוחות והארגונים בשוק הרחב, המחפשים לעדכן תשתיות ולפשט את סביבות ההגנה על נתונים וזמני ההתאוששות מאסון שלהם.

בכדי לעזור ללקוחות להפיק את המירב מההשקעה שלהם בזמן ובתקציב, סימנטק שילבה את החומרה, התוכנה והתמיכה שלה לכדי פתרון אחד מלא, המבטל את הצורך בעבודה וניהול מול ספקים מרובים, לבניית מערכת גיבוי לאירגון.

התקני הגיבוי החדשים של סימנטק מאפשרים הגנה ואחסון יעילים על המידע הארגוני בסביבות פיזיות ווירטואליות כאחד בכל גודל ופריסה  והינם אידיאליים עבור לקוחות המעוניינים בפתרונות Turnkey לסביבות ה-IT הצומחות במהירות.

התקני הגיבוי מבוססי NetBackup מאפשרים הרחבה ושדרוג של סביבות NetBackup קיימות בקלות תוך הפחתה משמעותית בשטח האחסון הפיסי הכולל לאחסון המידע המגובה ושימוש חכם ביכולת ביטול הכפילויות של סימנטק.

ההתקנים מאפשרים ללקוחות חלופה פשוטה ונוחה להטמעת טכנולוגיות הגיבוי וביטול הכפילויות המובילות בשוק כפתרון Turnkey, מערכות ה NetBackup Appliances מצמצמות במידה רבה את הצורך בהכנות באתר, בבדיקות, בהטמעה, בניהול, בשדרוגים,  בתמיכה ומספקות חווית רכישה ושירות יעילים מספק יחיד.

שילוב היכולות והיתרונות של מערכת ה-NetBackup של סימנטק עם התקני גיבוי ייעודיים המשלבים את תשתיות החומרה האידיאליים לתפקוד התקין של הפלטפורמה, מתכנסים לכדי פתרון שלם מבית אחד עם ארכיטקטורה מוכחת, המספק פתרון Turnkey לאתגרי גיבוי ושחזור המידע הארגוניים תוך ניהול מרכזי של כלל התהליכים

טכנולוגיית VRAY של סימנטק שהינה חלק מפלטפורמת NetBackup מאפשרת הגנה מלאה בסביבות וירטואליות (VMware ו-Hyper-V) תוך הקטנת חלון הגיבוי הנדרש להגנה על המערכות הוירטואליות והאפליקציות ומתן יכולות שחזור גרנולרי מיידי (הודעת דואר, קובץ, רכיבי SharePoint ועוד). המדיניות החכמה (VM Intelligence Policy) מאפשרת גילוי אוטומאטי של מחשבים וירטואליים חדשים והגנה אוטומטית מבלי לשנות את מדיניות הגיבוי האירגונית.

בנוסף ליכולות והיתרונות שצויינו עד כה המערכת מספקת הגנה מובנת מפני איומים פנימיים וחיצוניים והגנה מפני התקפות Zero day ע"י שילוב פתרון Host Intrusion Prevention מתקדם שמבוסס על פתרון ה Critical System Protection של סימנטק.

בין אם נערכים לשדרוג סביבת הגיבוי הקיימת או מודרניזציה של תהליכי הגיבוי והשחזור מאסון עבור משרדים מרוחקים, משרדים אזוריים ו/או מרכז הנתונים, הטמעה או הרחבה של סביבת שרתים וירטואליים, שילוב פלטפורמת NetBackup והתקני הגיבוי החדשים יתנו מענה שלם, פשוט ,יעיל ומהיר להטמעה תוך הגנה על השקעה וממשק מלא למודל הרישוי הפעיל באתר הלקוח.

מגוון פתרונות הגיבוי של סימנטק כוללים: גיבוי על בסיס תוכנת הגיבוי ושילוב עם כל חומרת גיבוי, התקני גיבוי יעודיים משולבי תוכנה וחומרה וכן גיבוי בענן. גופים שיבחרו בפתרונות גיבוי משולבים חומרה ותוכנה יהנו מיתרונות יחודים שהם פועל יוצא של תוכנה וחומרה מותאמים בצורה מייטבית.

סימנטק הינה המובילה העולמית בשוק תוכנות ההגנה על נתונים וההתאוששות ומחזיקה בנתח שוק של כ 34% במערכות גיבוי ושחזור מנתח השוק העולמי.

לפי דו"ח IDC (כותרת: Worldwide Quarterly Purpose-Built Backup Appliance Tracker) שפורסם במרץ 2013, ברבעון הרביעי של 2012 הגיעו הכנסותיה של חברת סימנטק בשוק ה-Appliance העולמי ל-101.3 מיליון דולר; גידול של 190.8% לעומת הרבעון המקביל ב-2011, ו- 11.8% מכלל השוק שמכר ברבעון זה ב- 859.6 מיליון דולר. הכנסות סימנטק ממכירות Appliance היו ברבעון הרביעי גבוהות משל יבמ, HP, קוונטום ויצרנים אחרים וזאת שנתיים בלבד לאחר השקת הפתרונות ברמה העולמית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל רון כהן

אירועים קרובים