תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הסנדל הולך יחף – פתרון BI למנהלי מערכות מידע

לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013

23/04/2013 15:11

מאת גילי קליין, דירקטורית ב-iTAnalyzer, ולשעבר המנמ"רית של ביטוח מגדל

בשלות של מערכות מידע בארגון נמדדת בין היתר ביכולת שלהן לתמוך בתהליכי קבלת החלטות של מנהלים בארגונים השונים, וביכולת השליטה והבקרה שמערכות המידע מספקות לארגון. חלומו של כל מנהל לקבל בלחיצת כפתור תמונת מצב על הנעשה בתחום אחריותו. מנהלי מערכות מידע דאגו להקים מערכות כאילו לטובת המנהלים העסקיים בארגונים אליהם הם שייכים, וזאת באמצעות פלטפורמות תשתיות ופתרונות שספקי החומרה ותוכנה העמידו לרשותם. תחום אחד נותר יתום – תחום מערכות המידע.

המוצרים שפיתחה חברת iTAnalyzer נותנים בדיוק את המענה לסיגמנט מערכות המידע. המוצר של חברת iTAnalyzer אוסף מידע באופן לא פולשני מכל רכיבי התשתיות ,ומייצרת תמונה רב ממדית המאפשרת למנהל מערכות המידע לקבל בלחיצת כפתור את התמונה הכוללת באשר לתשתיות אותן הוא מנהל, ולאפשר לו לקבל החלטות מושכלות.

המערכת איננה מחליפה מערכות שו"ב או מערכות ניהול אחרות. אילו הן המערכות התפעוליות המשמשות את הצוותים השונים על מנת לבצע את עבודתם. iTAnalyzer מהווה שכבת BI המארגנת בצורת אינטליגנטית את המידע הרב המסתתר בכל המערכות הללו, במערכות ההפעלה, ובכל רכיבי התשתיות האחרים כגון: במע' האחסון, רשתות הפבריק SAN והגיבוי.

שימוש במוצרי iTAnalyzer יאפשר למנמ"ר לבצע רכש JIT (ר"ת Just In Time) , יאפשר איתור רכיבים לא מנוצלים (מערך אחסון שהוקצה ולא בשימוש), שטחי אחסון שלא מגובים, גיבויים שלא בוצעו (למרות שמערכת הגיבוי מדווחת על סיום בהצלחה), שדרוגים שלא בוצעו (עדכון גרסאות) ועוד.

אין ספק כי שימוש מושכל במידע שמערכת iTAnalyzer ישפר את תהליכי קבלת ההחלטות של המנמ"ר, יקטין את החשיפה שלו, ושל הארגון לטעויות של הצוותים שבאחריותו, יקטין הוצאות ויוכל לתקשר את הצרכים שלו למול ההנהלה בכלים ובמתודולוגיה המוכרת להם.

אירועים קרובים