רמון ואראדאראג'אן, CA: "הערכת עובדים מסייעת לחדשנות"

"בין אם הוא עובד יומיים או 10 שנים, אם העובד עושה דברים שעוזרים לחברה, הוא ראוי להוקרה על כך", אמר ואראדאראג'אן, מנכ"ל חטיבת החדשנות העסקית וסגן נשיא בכיר בחברה ● הוא אף קרא למנהלים "לשכור עובדים טובים מהם, מפני ששכירת אנשים פחות טובים גורמת לתקרת זכוכית בכל הנוגע ליכולת החדשנות בחברה"

חדשנות היא תוצאה לא רק של יוזמה, פיתוח או עבודה קשה, אלא גם של הערכה של העובדים על ידי המנהלים – כך אומר רמון ואראדאראג'אן, מנכ"ל חטיבת החדשנות העסקית וסגן נשיא בכיר ב-CA. לדבריו, "מנהלים צריכים לשכור עובדים טובים מהם, אף על פי שזה מנוגד לטבע האנושי. נכון שמנהל ששוכר עובדים טובים מפחד שהם יעקפו אותו יום אחד, אבל זה בדיוק מה שצריך לעשות כדי לקדם חדשנות".

ואראדאראג'אן העיד בראיון לאנשים ומחשבים, כי הוא עצמו עושה את מה שהוא קורא לאחרים לעשות: "כשאני מגייס עובדים אני שוכר אנשים טובים יותר ממני, מפני שהשיטה הרגילה, של שכירת אנשים פחות טובים מההנהלה, גורמת לתקרת זכוכית בכל הנוגע ליכולת החדשנות בחברה".

הוא קרא לשנות את החשיבה בנושא, בפרט בכל הקשור לעידוד עובדים. "בין אם הוא עובד יומיים או 10 שנים, אם העובד עושה דברים שעוזרים לחברה, הוא ראוי להוקרה על כך. זו התרבות שאנחנו, ב-CA, רוצים להפיץ בחברה, כדי שעובדים יציעו יותר ויותר רעיונות חדשים, בין אם טכנולוגיים ובין אם שיווקיים. בכל משרד של CA תלוי שלט עם פרטי העובדים שהגו רעיונות טובים ושימושיים".

במסגרת תפקידו אחראי ואראדאראג'אן על החדשנות בתוך CA, אולם הוא גם נמצא בקשר עם לקוחות ושותפים, במטרה לחזק את הקשרים האסטרטגיים עמם. ואראדאראג'אן ייסד וניהל את חברת ארקוט, שהתמחתה במערכות אימות זהות המשתמש ואבטחה בענן ונרכשה על ידי CA בשנת 2010. הוא אמר שלאחר הרכישה "התלבטתי האם להישאר ב-CA, לצאת לחופשה ארוכה או לפתוח סטארט-אפ חדש. עניתי למנכ"ל החברה שאני מוכן להישאר בה רק אם ייתנו לי תפקיד מעניין ומאתגר, שאוכל להשפיע במסגרתו. עובדה שאני כאן אחרי שנתיים וחצי".

הוא סיפר, כי יש לו ניסיון בן 25 שנים בעמק הסיליקון שלדבריו, "הוביל אותי להבין את הצורך בחדשנות אג'ילית. אני גם לא מהסס לקבל החלטות מהירות, תוך שאני לוקח בחשבון שחלקן יובילו לכישלונות".

ואראדאראג'אן ציין ש-"אנחנו מחפשים את הרעיון הבא, שיהיה שווה הרבה כסף, בתוך CA, בפרט בתחומים שאותם מבקש המנכ"ל החדש, מייקל גרגור, לקדם: תוכנה כשירות (SaaS), ניידות, אבטחה ו-Big Data. תחום הניידות הוא דוגמה לשוק שבו חייבים לנוע מהר מאוד. אי אפשר לזוז בו לאט, כמו חברת סיסטם זקנה. אנחנו צריכים להשתנות בכל הקשור לאספקת התוכנה ולידידותיות למשתמש".

בהתייחס לשוק הישראלי הוא אמר, כי "הארכיטקט הראשי שלי ומנהל המכירות באירופה הם ישראלים. בנוסף, הייתי בישראל מספר פעמים ונפגשתי עם לקוחות". ואראדאראג'אן ציין ש-"ישראל מהווה רף גבוה בכל הקשור לחדשנות טכנולוגית. המצאות רבות מגיעות מהמרכז שלנו בישראל והן מוסיפות ערך למוצרים. חברה שלא מציגה ערך לא יכולה למכור בישראל. יש לנו גם יחסים עם אוניברסיטאות בישראל. אנחנו רוצים יותר גישה לשוק הישראלי – לחדשנות, לרעיונות וכמובן למכירת פתרונות".

"ממשלת ישראל השקיעה כסף רב בקידום החדשנות. היזמים שלכם יכולים גם לקבל בקלות מימון לפיתוח רעיונות והקמת סטארט-אפים", ציין. "ישראלים רבים 'משחקים' עם מערכות מתוחכמות כבר בצבא ואחריו הם רוצים לבנות משהו טוב יותר ממה שהם רואים".

הוא הוסיף ש-"CA דוחפת מאוד את החדשנות. הרבה חברות רוצות לעשות מיקור-חוץ לחדשנות באמצעות רכישת חברות סטארט-אפ. זה לא גרוע, אבל אנחנו, ב-CA, רוצים תערובת של צמיחה פנימית-אורגנית עם רכישות. כל חברה יכולה לעשות זאת. השאלה היא האם אנחנו מאפשרים לאנשים ליפול והאם אנחנו שוכרים את הכישרונות הנכונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים