חדש: שואב אבק רובוטי שפועל לפי פקודות

Roboking, הרובוט החדש של LG, ישאב את האבק במקום בעליו, וכל שיהיה על הבעלים לעשות הוא להורות לו לנקות - באמצעות דיבור או מחיאות כפיים ● הרובוט יודע לזהות את מהירות הקול וכולל חיישנים שמאפשרים לו ליצור מפה וירטואלית של החדר שבו הוא צריך לפעול ● כמו כן, הוא פועל בשקט יחסי, כך שהוא לא מפריע לשמוע מוזיקה או לצפות בטלוויזיה בזמן שהוא פועל

רובוט חדש שהוציאה LG מסוגל לבצע מטלה שרבים מאתנו היו מעדיפים לוותר עליה – לשאוב אבק. כל שעלינו לעשות הוא להורות לו לשאוב, באמצעות דיבור או מחיאות כפיים.

בשוק קיימים שואבים רובוטיים רבים, אך לדברי LG, הגרסה החדשה של הרובוט שלה, Roboking, חכמה יותר מהשואבים האחרים. אם תרצו להורות לו להפסיק לעבוד במקום מסוים ולעבור למקום אחר, כל שיהיה עליכם לעשות הוא למחוא מחיאת כף כפולה, ללכת למקום הבא בו תרצו שהוא ישאב ולומר את המילה "נקה" – בקוריאנית. הרובוט החדש, מה לעשות, עדיין לא מבין עברית. הפעולה מתאפשרת מאחר שהרובוט החכם יודע לזהות את מקור הקול.

בנוסף, LG מסרה שהיא שדרגה את יעילות הניקיון של Roboking ב-10%. הגרסה החדשה של הרובוט יכולה לעקוף מכשולים בקלות רבה יותר ולבצע את העבודה מהר יותר, ובשקט יחסי – בקושי 48 דציבלים. בניגוד לשואבי אבק "רגילים" רבים, ניתן להאזין למוזיקה או לצפות בטלוויזיה בזמן שהוא שואב מבלי הפרעה.

הרובוט החדש כולל שתי מצלמות – עליונה ותחתונה, שלושה חיישנים על-קוליים, שמסייעים לו ליצור מפה וירטואלית של החדר, וסוללה שתספיק ל-100 דקות עבודה.

הגרסה החדשה של Roboking תחל להימכר בדרום קוריאה מאוחר יותר השנה, במחיר של כ-700 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים