תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראובן טוויטו, סמנכ"ל טכנולוגיות בספיידר פתרונות: "מוצרי F5 מתאימים ככפפה ליד לצרכים הייחודיים של לקוחותינו"

24/04/2013 14:32

מוצרי F5 מתאימים "ככפפה ליד" לצרכים הייחודיים של לקוחות ספיידר. כך אמר ראובן טוויטו, סמנכ"ל טכנולוגיות וממקימי חברת ספיידר פתרונות. טוויטו התבטא לקראת אירוע אינפוסק 2013 שייערך ב-8.5 במרכז הכנסים אווניו, בהפקת אנשים ומחשבים. נביא כאן את עיקרי דבריו:

אלו פתרונות וטכנולוגיות של F5 אתם מיישמים?
"חברת ספיידר פתרונות ממוצבת בחוד החנית הטכנולוגי בתחומי התקשורת ואבטחת המידע. באופן טבעי בחרנו להמליץ ללקוחותינו על סל המוצרים של חברת F5 Networks. חברת F5 מתמחה בתחום ה-Application Delivery Networking – שעיקרו האצה, שיפור ואבטחה של התעבורה בין המשתמשים מצד אחד לבין היישומים, השרתים ותשתיות ה-IT אליהם הם מתחברים מצד שני. תחום זה עוסק פעמים רבות בליבה העסקית של לקוחותינו.

העושר הטכנולוגי של מוצרי F5 הוא מדהים וקשה לתמצות, אך כדי לתת מושג ראשוני על יכולות החברה, נציין כמה דוגמאות למוצרי F5 שאנו מטמיעים אצל לקוחותינו:

פתרון ה-F5 LTM (ר"ת Load Traffic Manager): ישנם הרואים בפתרון זה את מוצר הדגל של החברה, מודול אשר מתמחה באיזון עומסים בין שרתים. הפתרון כולל מגוון עשיר של יכולות, דוגמת SSL offloading / caching / compressions.

פתרון ה-F5 ASM (ר"ת Application Security Manager): פתרון זה מתמחה באבטחה של שרתי web על גבי שלל הטכנולוגיות הנפוצות היום בשוק (ASP, Java, XML, JSON ואחרות). המוצר כולל יכולות הגנה בפני התקפות DDoS (ר"ת Distributed Denial of Service). באופן זה הוא מעניק שקט נפשי לכמות ההולכת וגדלה של ארגונים המשתמשים ברשת האינטרנט כפלטפורמה העסקית שלהם.

פתרון ה-F5 APM (ר"ת Access Policy Manager): פתרון זה הוא בבסיסו מערכת SSL VPN, אך ביכולתו לשמש כ"אולר שוויצרי" לאותם ארגוניים אשר מתעניינים ביכולות מתקדמות של טיפול במידע באפליקציות ה-web שלהם: החל מיישום יכולות כגון SSO (ר"ת Single Sign On) ועד אינטגרציה עם אפליקציות ענן כגון SalesForce ו-Google Apps for Business.

כמובן שלצד פתרונות אלה, קיימים פתרונות רבים נוספים שאנו מיישמים. ספיידר מחויבת לרמה המקצועית הגבוהה ביותר ללקוחותיה וכשותפה של F5 היא רשמה כמות גבוהה ביותר של הסכמות טכניות.

חברת ספיידר כוונה את עצמה כבר מהימים הראשונים להקמתה לפלח לקוחות הארגונים הגדולים (enterprise). לקוחות אלה מתאפיינים בדרישות טכניות גבוהות ולעיתים ייחודיות, ובעמידה בלתי מתפשרת על רמת השירות והזמינות מצד חברת האינטגרציה.

כבר מימיה הראשונים של השותפות בינינו, חשנו כי מוצרי F5 מתאימים "ככפפה ליד" לצרכים הייחודיים של לקוחותינו. פתרונות F5 כוללים שילוב יוצא דופן של אמינות, יכולות טכנולוגיות ללא תחרות וקלות בהפעלה ובאינטגרציה עם מוצרים אחרים. שורת תכונות אלו מציבה את F5 באופן מיידי בחזית המוצרים אותם אנו מציעים ללקוחותינו. אנו מאמינים כי החזון הטכנולוגי של מוצרים אלו ישרת נאמנה את לקוחותינו ויאפשר לנו להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות בעתיד".

מה מאפיין את השותפות העסקית שלכם עם F5?
"השותפות העסקית שלנו עם F5 היא בעיני דוגמא מושלמת לשיתוף פעולה win-win. הקשר בינינו משלב טכנולוגיה פורצת דרך, רצון לכבוש את השוק וקשרים בין-אישיים מצוינים עם הצוות המדהים של F5 בישראל, הם ללא ספק המרכיבים לצמיחה המרשימה שאנחנו חווים בפעילות עם חברה זו. אנו בטוחים כי גם העתיד יהיה טוב לפחות כמו העבר".

אירועים קרובים