תוכן שיווקי

לקראת אירוע | צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף באינוקום: "אנו נתקלים יותר ויותר בבעיות אבטחה, שחלקן נובעות משימוש של העובדים ביישומים שונים"

24/04/2013 14:43

מאת הילל יוסף

"אנו נתקלים יותר ויותר בבעיות אבטחה, שחלקן נובעות משימוש של העובדים ביישומים שונים", כך אמר צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף באינוקום מקבוצת אמן. וייסמן דיבר לקראת כנס הלקוחות שעורכת החברה. האירוע, Cyber Defense 360, יתקיים ב-29 לאפריל באולמי סטוקו, ליד מגרשי הטניס בתל אביב.

לדברי וייסמן, "מטרת הכנס היא להציג פתרונות אבטחת מידע כוללים לארגונים, לאור השינוי במגמות אבטחת המידע בשנה האחרונה. המתקפות הן מאד ממוקדות, מדובר במתקפות שלחברות האנטי וירוס, או חברות המתבססות על זיהוי איומים דרך חתימה – אין יכולת לתת להן מענה".

"טלפונים ניידים חכמים", אמר וייסמן, "הם בעצם מחשב לכל דבר, ויש לתת להם מענה אבטחתי כמו זה הניתן לשימוש במחשבים וליישומים ייעודיים בסביבת הדטה סנטר".

"אנו ערים למגמה", ציין וייסמן, "לפיה היום הארגונים מאפשרים, או רוצים לאפשר לעובדים את השימוש ביישומים השונים. זאת, להבדיל מבעבר, אז רצו למנוע שימוש ביישומים אלה, כיוון שהשימוש הזה היה מסוכן. כיום, תפקיד אנשי אבטחת המידע בארגונים הוא לאפשר שימוש ביישומים, תוך פיתוח יכולות הגנה עליהם".

לדברי וייסמן, "הפתרונות אותם אינוקום מייצגת, נותנים מענה לשימוש של עובדי הארגונים בטלפונים ניידים. נדרש חיבור מאובטח למיילים וליומן. ארגונים מבינים כיום את החשיבות של ניצול המכשירים הללו לייעול תהליכי העבודה בארגון, ואין שום סיבה שעובדים לא יוכלו להפעיל יישומים ארגוניים על גבי הטאבלטים או הטלפונים החכמים. הסיבה היחידה שזה לא קורה עדיין, היא בשל סוגיות אבטחת מידע".

Good, המיוצגת על ידי אינוקום בארץ, אמר וייסמן, "מביאה מענה מלא לסוגיה. צורת העבודה של Good היא הפרדה מוחלטת בין החלק הפרטי של המשתמש ובין החלק העסקי, העובד בתצורה של קונטיינר. הרעיון הוא שהחלק העסקי ינוהל על ידי אנשי אבטחת המידע בארגון, כמו מחשב לכל דבר, בלי שהם יידרשו להתעסק ביישומים הפרטיים של אותו משתמש, כי אין זה מעניינו של איש ה-IT לעסוק בכך. יש לנו כמה עשרות לקוחות בתחום, ממגזרי הפיננסי, הביטחוני וההיי-טק. הטכנולוגיה של Good מגנה על עשרות אלפים של מכשירי טלפון חכמים וטאבלטים. אין שום סיבה בעולם שלא להפעיל יישומים כגון סאפ או Salesforce.com, או כל יישום ארגוני – על גבי הטלפונים החכמים או הטאבלטים".

פאלו אלטו, ציין וייסמן, "היא הדור הבא של הפיירוול. היא מאפשרת לארגון שימוש ביישומים שונים, שבעבר לא אפשרו את השימוש בהם בשל אבטחת מידע. כיום מנצלים אותם לטובת ייעול תהליכי עבודה. המוצר מאפשר שימוש ביישומים כגון פייסבוק דרופבוקס ועוד. פאלו אלטו מספקת לארגון את הידע אילו יישומים יש לו בתוך הארגון, מי משתמש בהם ברמה השמית, ומאפשרת ברמה הגרנולרית שימוש של קבוצת עובדים ביישום או תת-יישום מסוים. זאת, תוך מתן איכות שירות ליישום אחר על פי גודל או זמן, ומניעת שימוש ביישום אם כך הגדיר הארגון. הייחודיות של פאלו אלטו באה לידי ביטוי בביצועים המאוד גבוהים, להבדיל מפתרונות אחרים הקיימים בשוק, שככל שמוסיפים להם יכולות אבטחה נוספות – ביצועיהם יורדים. פאלו אלטו גורסת כי על מוצר אחד להגן מפני האיומים השונים. 'ארגז החול' נמצא בפאלו אלטו או באתר הלקוח – לפי דרישה".

וייסמן סיכם באומרו כי "אנו באינוקום רואים לעצמנו כמטרה להביא לשוק הישראלי את הפתרונות הטכנולוגיים המובילים, על מנת לאפשר לארגונים להתמודד בצורה המיטבית עם סוגיות אבטחת מידע וסייבר הצצות מדי יום".

אירועים קרובים