צפו: הפיג'מה החכמה שמספרת סיפורים

ההתפתחות הטכנולוגית הגיעה גם לחדר השינה של הילדים: פיג'מות חכמות עם קודי QR לסריקה, בעזרתם ניתן לראות סרטונים ולהקשיב לשירי ערש על גבי הסמארטפונים והטאבלטים

טכנולוגיה ולישון. פיג'מות חכמות לילדים, שמודפסים עליהן קודי QR, מקשרים לסיפורים ושירים לילדים – ומציגים את הגרסה המודרנית לסיפור לפני השינה.

הפיג'מות החכמות של Smart PJs דורשות הורדה של יישום חינמי ל-iOS או לאנדרואיד (Android). באמצעות היישום, סורקים המשתמשים את עשרות קודי ה-QR המודפסים על הפיג'מה, עם סמארטפון או טאבלט – וזהו, אפשר להקשיב יחד עם הילדים לסיפורים ולשירי ערש, לצפות בתמונות של בעלי חיים או סתם דברים חמודים שמתאימים לפני השינה.

"הוספנו גם מילים וכתוביות שמופיעות על המסך בכל הסיפורים והתמונות, כך שאפשר להגביר את הקול ולסייע לילדים ללמוד לקרוא את הסיפורים והמילים בעצמם", אמר מייסד החברה, חואן מורדוך. היישום של מורדוך, סוכן נדל"ן ואב לשישה ילדים, הוצג באירוע לסטארט-אפים בבויסי שבאיידהו, וזכה לתואר "הסטארט-אפ החם ביותר".

"עכשיו הילד שלך ישמח ללכת לישון", מציין סרטון הפרסומת למוצר. אבל באתר החברה לא מוזכר האם אחדים מקודי ה-QR הם הפניות לפרסומות של ברבי, למשל, והאם באמצע "פו הדוב" תקפוץ פרסומת של לגו…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים