נוקיה השיקה את Asha 210 – סלולרי עם כפתור ייעודי לרשתות חברתיות

המכשיר החדש, המיועד לשווקים מתפתחים, מבוסס על מקלדת מלאה ומציע מסך בגודל 2.4 אינץ' ● כולל תכונה מיוחדת: כפתור המאפשר כברירת מחדל פתיחה מהירה של היישום וואטספ

נוקיה (Nokia) השיקה היום (ד') טלפון חדש המבוסס על מקלדת QWERTY מלאה. המכשיר החדש, המשתייך לסדרת האש (Asha) של החברה, עונה לדגם Asha 210 ומיועד לשווקים מתפתחים. המכשיר יופץ גם במדינות רבות באירופה, כאשר נכון להיום ישראל אינה חלק מהרשימה.

הטלפון מיועד לרמות המשתמשים הנמוכות, עבור אלו שמחפשים טלפון זול במיוחד שעדיין מספק גישה לאינטרנט – והמחיר בהתאם: 72 דולרים בלבד. מה זה כולל? מסך בגודל 2.4 אינץ' ברזולוציה של 360×240 פיקסלים בהיר מאוד, יכולת לשלב שני כרטיסי סים (SIM), וכן אפשרות להרחבת זיכרון. הוא מצויד במצלמה אחורית באיכות של 2 מגה-פיקסלים לצילום תמונות באיכות מרבית של 1,600×1,200 פיקסלים, אך ניתן לבצע צילום עצמי בזכות כפתור חומרה ייעודי, שאינו דורש להניח את האצבעות על המקלדת מקדימה.

עוד מאפשר המכשיר גלישה באינטרנט באמצעות WiFi ולהתחבר באמצעות בלוטות'. משקל הטלפון הוא קצת פחות מ-100 גרם ועוביו 11.8 מ"מ. המכשיר מוצע במספר סכמות צבעים ערניות וצבעוניות במיוחד, בדומה לטלפונים בסדרת הלומיה (Lumia) של החברה, שמיועדת לשוק הגבוה.

למרות הפשטות, המכשיר כולל גם תכונה מיוחדת. כך, מציע הטלפון כפתור נוסף שממוקם בצמוד לכפתור הניווט, המאפשר כברירת מחדל פתיחה מהירה של יישום הצ'אט וואטספ (WhatsApp), אך ניתן להגדרה גם עבור פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter), או שירות הדואר ג'י-מייל (Gmail).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים