תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מפעיל, מ-3% ל-30% נתח שוק בתחום המדפסות המקצועיות – בשנה

24/04/2013 17:36

"זהו הישג יוצא דופן במהירותו המעיד על מקצועיות של החברה ועל האמון שהלקוחות רוכשים לה", אומר רז דרבי, מנכ"ל החברה, ומוסיף "השקת המערכת החדשה, Ricoh Pro C901 Graphics Arts, מתרחשת לאחר פרסום הידיעה ב-InfoSource (חברה מובילה האומדת נתוני שוק בתחום התקשורת, המיכון והאוטומציה המשרדית במערב ומזרח אירופה, במזרח התיכון ואפריקה)  אשר לפיה Ricoh היא המותג הנמכר ביותר בתחום הפקות הדפוס/מכונות דפוס בצבע במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2012. נתונים אלה עולים בקנה אחד עם נתוני המכירות בישראל גם כן על פי InfoSource, מ-2.6% נתח שוק אשתקד, ל-30.2% נתח שוק ב-2012, קפיצה מדהימה המציבה את מפעיל במקום שני במכירת מדפסות צבע תעשייתיות ובמקום שלישי במכירת מדפסות תעשייתיות (שחור לבן). המערכות החדשות יבטיחו שנמשיך לספק מדפסות תעשייתיות שיובילו את השוק וימשיכו לספק ללקוחות שירותי הדפסה חסכוניים, מיידיים ומהירים”.

מפעיל החלה את דרכה בשוק הדפסת הצבע התעשייתית (פרודקשיין) לפני כ-3 שנים, כאשר חברת RICOH השיקה קו מוצרים חדש למדפסות צבע תעשייתיות, מפעיל מייצגת את חברת RICOH בישראל למעלה מ-25 שנה, "את הקפיצה המשמעותית התחלנו להרגיש אחרי דרופה 2012", אמר דרבי והוסיף, כי "הקמנו מחלקה ייעודית לתחום הדפוס המקצועי, שכול תכליתה הוא ליווי הלקוחות שלנו: בבחירת המוצר המתאים לליבת עיסוקו, בייעוץ ופיתוח נכון של העסק וכמובן בתמיכה ושירות במגוון המוצרים על ידי צוות מומחים בתחום. מערך ההדפסה התעשייתית מקצועית  של מפעיל כולל בראש וראשונה הדפסה דיגיטלית תעשייתית מבית RICOH, מכונות להדפסה רחבה (בטכנולוגיית לייזר) מבית KIP, ואת הפלוטרים מבית HP." תוצאות המהלך לא אחרו לבוא, לקוחות רבים בחרו במפעיל בזכות השירות, המקצועיות  האמינות והוותק בשוק ההדפסה.

בינואר 2013 הושקו בעולם הגרסאות החדשות ובימים אלה משיקה מפעיל בישראל מערכות דיגיטליות חדשות להפקות דפוס בצבע
של Ricoh הן Ricoh Pro C901 Graphics Arts +‎ ו-Ricoh Pro C901S Graphics Arts +‎, שמציעות פרודוקטיביות, גמישות, איכות ורווחיות משופרות. המערכות החדשות כוללות כמה שיפורים, שמטרתם להבטיח כי הלקוחות ייהנו מכל החידושים האחרונים בתעשיית הפקות הדפוס. הגרסאות החדשות מגיעות עם בקרי ההדפסה החדשים EFI E42 או E82,  המזרזות את הכנת עבודות ההדפסה ומאפשרות הספקים רבים יותר בכל משמרת.

דניאל שייקו, מנהל טכני ארצי במפעיל

לדברי דרבי, "מערכות חדשות אלה מדגימות את מחויבותה של Ricoh לשיפור מתמיד ולחידוש המוצרים המובילים בשוק עבור תעשיית הדפוס. בנוסף לטכנולוגיה, במפעיל מתמקדים באספקת מגוון רחב של שירותים, כדי לסייע ללקוחותינו להשיג את היעד שהציבו לעצמם, להרחיב את מגוון המוצרים של העסק שלהם ולספק מענה לצורכי הלקוחות בעתיד".

אירועים קרובים