חברת Panaya מינתה את יואב צור לשותף עסקי ללקוחות גדולים

צור, לשעבר סגן נשיא נס טכנולוגיות, הצטרף לשורות החברה על מנת לגייס לקוחות גדולים, שיתווספו ללקוחות הרבים שגייס הסטארט-אפ הצומח בשנים האחרונות בישראל ● הוא סירב להגיב לידיעה

Panaya, אחת מחברות הסטארט-אפ הצומחות בתחום התוכנה, מרחיבה את פעילותה בשוק המקומי ומינתה את יואב צור, לשעבר סגן נשיא נס טכנולוגיות, כשותף עסקי שלה וכנציגה ללקוחות גדולים.

החברה מספקת שירותים במתכונת SaaS (תוכנה כשירות). יש לה מרכז פיתוח ברעננה וסניפי מכירות מחוץ לישראל. לא מכבר היא הודיעה, כי חצתה רף 850 הלקוחות בארצות הברית ובאירופה, רובם לקוחות של סאפ (SAP).

המוצר העיקרי של Panaya מאפשר שדרוגים ותחזוקה של ERP בארגונים שונים. החברה זכתה לחשיפה רבה בשנה שעברה כאשר הציגה פתרון לשדרוגי אורקל (Oracle) וגייסה לא פחות מ-100 לקוחות בישראל ובעולם שהם לקוחות של חברה זו. בשנה שעברה גייסה Panaya כ-16 מיליון דולרים וכ-100 עובדים. בין משקיעי החברה: באטרי ונצ'רס (Battery Ventures), בנצ'מרק קפיטל (Benchmark Capital) וקרן הון-הסיכון של האסו פלטנר, ממייסדי סאפ.

צור החל בפעילותו כשותף עסקי ונציג ללקוחות גדולים של Panaya באחרונה, כאשר אחת המטרות של פעילותו בחברה היא לגייס עבורה לקוחות גדולים. הוא סירב להתייחס לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים