בעיות באספקת הגלאקסי S4 בארצות הברית

ביקושים גבוהים לא צפויים גורמים למחסור במלאי של המכשירים החדשים מבית סמסונג, על פי החברה ● ספרינט וטי-מובייל הודיעו שישיקו את המכשיר מאוחר יותר ממה שהודיעו בתחילה, אם כי AT&T תעשה זאת במועד שתוכנן - שבת הקרובה ● הדרישה הגבוהה למכשיר החדש באה על אף שהמבקרים לא מתלהבים ממנו במיוחד

סמסונג (Samsung) מסבירה את השיבושים בהפצת מכשיר הדגל החדש שלה, הגלאקסי S4, בביקושים גבוהים לא צפויים, אותם היא מכנה "מדהימים". בהצהרה שפרסמה החברה נכתב שבשל אותם ביקושים, "האספקה הראשונית תהיה מוגבלת. אנחנו מקווים להשלים את המלאים כדי לענות לביקושים במהלך השבועות הקרובים". סמסונג לא הסבירה את הסיבות המדויקות לעיכוב באספקה.

הצהרתה של החברה באה בעקבות הודעה שפרסמו אתמול (ד') המפעילות ספרינט (Sprint) וטי-מובייל (T-Mobile) על השקת המכשיר מאוחר יותר ממה שהודיעו בתחילה.

ההזמנות המוקדמות יחלו בטי-מובייל ב-29 באפריל במקום אתמול, כפי שתוכנן בתחילה. החברה תלתה זאת ב-"עיכוב בלתי צפוי במשלוח המלאים". ספרינט תחל לרשום הזמנות בשבת הקרובה, כפי שתוכנן, אך המכשיר יחל להימכר אצל קמעונאים רק כאשר יהיה זמין. "תכננו להשיק את הדור הבא של המכשיר זוכה הפרסים בקו הגלאקסי בשבת", הצהירה נקסטל (Nextel). "למרבה הצער, בשל אתגרי מלאי בלתי צפויים מצד סמסונג, נאחר קמעה בהשקה המלאה של המוצר".

AT&T, לעומתן, הודיעה שתתחיל למכור את המכשיר בשבת הקרובה, כפי שתוכנן.

בשנים האחרונות, דגמי ה-S של סמסונג מהווים חוד החנית בתחרות מול אפל (Apple) ותרמו רבות לטיפוסה של החברה הדרום קוריאנית למקום הראשון בשוק הסמארטפונים העולמי.

הגלאקסי S4, המתהדר בתכונות מיוחדות, נחשב ל-"גונב ההצגה" מה-iPhone המשודרג, שצפוי לצאת מאוחר יותר השנה, אך עד כה לא הצליח להמם את המבקרים. אלה טוענים שהוא מכשיר טוב, אך לא מצוין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים