מנכ"לית יבמ לעובדים: תהיו מהירים יותר

בעקבות התוצאות הכספיות המאכזבות שפרסמה החברה קבעה המנכ"לית, ג'יני רומטי, כלל לפיו על החברה להגיב בתוך 24 שעות לכל שאלה או בקשה של לקוח ● היא פרסמה סרטון וידיאו שיועד לעובדים ובו אמרה ש-"במקומות שלא השתנינו מספיק מהר, נאלצנו להיאבק; אנחנו חייבים להתקדם ולהתמודד עם זה, וזה נכון לכל הרמות" ● רומטי הוסיפה שעל החברה להאיץ את המעבר למודל מיחשוב חדש כדי לעלות בחזרה על המסלול

מנסה להוביל את יבמ בדרך המלך. ג'יני רומטי, מנכ"לית החברה

הדו"ח הרבעוני המאכזב שפרסמה יבמ (IBM) לפני מספר ימים גרר תגובה מיידית של מנכ"לית החברה, ג'יני רומטי: לפי כלל חדש שקבעה, על החברה להגיב בתוך 24 שעות לכל שאלה או בקשה של לקוח.

רומטי פנתה לכל 434 אלף עובדי החברה ברחבי העולם בווידיאו שפורסם באתר הפנימי של עובדי הענק הכחול ונצפה על ידי כתב הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). "במקומות שלא השתנינו מספיק מהר, נאלצנו להיאבק", אמרה רומטי בסרטון. "אנחנו חייבים להתקדם ולהתמודד עם זה, וזה נכון לכל הרמות".

היא הוסיפה שעל החברה להאיץ את המעבר למודל מיחשוב חדש כדי לעלות בחזרה על המסלול.

חלק מהתוצאות הגרועות שהציגה יבמ מוסבר בשינויים בשער הין היפני והמכירות ביפן, כמו גם בכמה עסקות גדולות שסגירתן עוכבה באירופה ובארצות הברית. לפי אנליסטים, הירידה ברמת מכירות של החברה נובעת מביצועים חלשים שהציגו אנשי המכירות שלה. עם זאת, לדבריהם, אין מדובר רק ברבעון האחרון – מכירות החברה נחלשו בעקביות ברבעונים האחרונים והשפיעו על תוצאות החברה בלי קשר לשער הין היפני.

הוול-סטריט ג'ורנל ציטט הגורם המקורב לנושא שאמר שיבמ העבירה מתפקידו את אחד המנהלים הבכירים שלה, העומד בראש עסקי חומרת המחשבים, בעקבות צניחה במכירות המחלקה ברבעון הראשון של 2013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים