תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום: "מוצרי Palo Alto Networks נותנים מקסימום הגנה, מבלי להתפשר על יכולות וביצועים"

25/04/2013 14:09

מאת ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן

עולם אבטחת המידע והסייבר ידע תמורות רבות בשנים האחרונות. מכיוון שאופי האיומים והמתקפות השתנה, כלים "מסורתיים" אינם מספיקים להגנה – משום שהם מתבססים על טכנולוגיות שאינן רלוונטיות לסוג האיומים המודרניים ו/או מתבססות על פתרונות נישה נקודתיים.

מכיוון שרבים ממנגנוני האבטחה הללו אינם מספקים, אנו עדים לתופעה במסגרתה ארגונים נמצאים במרדף בלתי פוסק אחר פתרונות, מה שמביא לכך שהם עושים שימוש במספר רב של טכנולוגיות נישה – מצב המביא לעלויות גבוהות, עומס רב וקושי ברמה התפעולית, מבלי שמערך ההגנה יתפקד בהכרח כנדרש.

Palo Alto Networks, אשר הוקמה על ידי ניר צוק, מציעה תפיסה שונה וחדשנית: לא עוד ערימת "טלאים" המשמשת לכיסוי החורים שיצר מערך האבטחה המסורתי, אלא פתרון אחד שפותח על ידי חברה אחת, ומספק מענה כולל ויכולת ניהול ושליטה מלאים. התפיסה, כי מוצרי Network Security מוגבלים ומצריכים פתרונות משלימים, היא מיושנת. Palo Alto Networks מציעה פתרון אחד, המשלב יכולות Layer 7 FW, מנוע IPS מתקדם, מנוע DLP, מנוע URL ויכולות Sandbox מתקדמות, אותם ניתן לממש הן באמצעות הענן של Palo Alto Networks והן באמצעות שימוש פנים-ארגוני. פלטפורמה זו היא היחידה שמספקת מענה אמיתי ומלא לאיומי Zero Days. העובדה, כי Palo Alto Networks מציעה פתרון הוליסטי ומלא, באה לידי ביטוי ב"שטח", למשל, על ידי יצירת חתימות באופן אוטומטי למנוע ה-IPS והאנטיוירוס עם זיהוי של נוזקה לא מוכרת ו-Zero Day.

מאחר ש-Palo Alto Networks היא יצרן תוכנה וחומרה, הארגון המשתמש בפתרונותיה נהנה מכל היכולות המתקדמות ביותר ללא פגיעה בביצועים. הפתרונות של החברה משמשים ארגונים מובילים בארץ ובעולם, ועומדים בעומסים ללא פשרה על יכולות ההגנה.

חשוב לנפץ מיתוסים – חברות רבות מתפארות בכך שהן מציעות Next Generation Firewall, אולם Palo Alto Networks הינה החברה היחידה אשר מנוע ה-Firewall שלה אינו statefull inspection.

ישנם לקוחות, אשר חוששים להחליף את מערך האבטחה המסורתי שלהן, אך האמת היא שמודל ההגנה הרב-רכיבי הוא, במקרים רבים, תוצר לוואי של Firewall שאינו מתפקד. הפלטפורמה של Palo Alto Networks מאפשרת לוותר על מגוון רחב של מערכות ההגנה, תוך שיפור האבטחה וחיסכון בעלויות.

אירועים קרובים