תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שילוב בין מוצרי Evolven ו-ServiceNow מאפשר לשפור ולייעל פריסת אפליקציות ומיכון פעילויות של יחידת המחשב הארגונית

שתי החברות מיוצגות בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות ● לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013

25/04/2013 16:39

שילוב בין מוצרי חברת Evolven המספקת מוצרים לניהול שינויים וקונפיגורציה של סביבות עבודה בארגון, לבין הפתרונות מבוססי הענן של ServiceNow לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות, מאפשר לספק פתרון חדשני המתמודד עם הדינמיקה והסיבוכיות הגדלה של מערך המיחשוב הארגוני. Evolven משתמשת ביכולת  פורצת דרך לניתוח כמות אדירה של שינויים וקונפיגורציה ובכך לספק תובנות שימושיות.  שתי החברות מיוצגות בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

הדברים נמסרו לקראת כנס שתערוך NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אשר מתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT, בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות. הכנס, ששמו "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", יתקיים ב-3 ביוני 2013 באולם האירועים EAST ברח' קרמיניצקי בתל אביב. הפתרונות אשר יוצגו בכנס מייצגים את הדור החדש של הפתרונות, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם, כיוון שפתרונות אלו מספקים מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח במודל ענן או באתר הלקוח.

"NessPRO תציג בכנס את נסיונה ואת המתודולוגיה שפיתחה להתאמה אופטימלית של פתרונות ITSM (ר"ת IT Service Management) לחברות וארגונים", אמר דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. מערכת ה-ITSM (מיכון וניהול תהליכי מחשוב של יחידות מחשב) של ServiceNow משמשת, כאמור, כפלטפורמה למיכון תהליכי IT ותומכת במתודולוגיית ITIL. המערכת כוללת מספר רב של מודולים מוכנים ובהם ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי; מחולל דוחות מובנה, קל ומהיר למימוש והפקת דוחות. המערכת משמשת גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים פנים-ארגוניים באופן קל ומהיר. המערכת מיושמת במאות ארגונים ברחבי העולם ונחשבת כמערכת מובילה בעולם הפתרונות מבוססי הענן.

ע"י שימוש בסט טכנולוגיות ייחודיות הכוללות יכולת איסוף וניתוח של שינויים, Evolven מאפשרת "לצלול ולתפוס" את הפרמטרים הגרנולריים ביותר בסביבת הלקוח במטרה למנוע ולפתור בקלות תקלות בסביבת ה-IT. הטכנולוגיה של Evolven עוקבת אחר סביבות שלמות ומנתחת את התוצאות כדי לספק מידע ברור וויזואלי המאפשר ללקוח להבין בקלות את התוצאות ולהתמקד בשינויים החשובים.

צוות המיחשוב יכול להשתמש בממשק של ServiceNow כשהוא משולב עם Evolven על מנת לבצע ניתוחים והשוואות ברמות שונות, החל ברמת האפליקציה הבודדת וכלה בהשוואה של סביבות שלמות כגון יצור לבדיקות. ניתוח זו נעשית ע"י הפעלה של ראיה סביבתית הכוללת את הסביבות הפיזיות, הסביבות הוירטואליות וסביבות הענן.

ההיצע המשולב מאפשר איסוף וניתוח של  הגדרות קונפיגורציה ברמת הגרנולריות הגבוהה ביותר, בתקורה מינימלית, תוך יכולת בחירה לגבי הרמות המושוות, החל מאפליקציה בודדת וכלה בסביבות לוגיות וזיהוי דינמי של הסביבות. אין צורך לעדכן את המוצר כאשר תוכן הסביבות משתנה. המערכת של Evolven מזהה שינויים אלו אוטומטית ולכן נשארת מעודכנת כל העת.

"שילוב ההיצע של Evolven ו-ServiceNow משפר במידה ניכרת את ניהול הסביבות תוך קיטלוג השינויים בסביבת הלקוח בהתאם לסיכון שהם מהווים לסביבה, על בסיס ידע שנצבר במשך שנים מניסיון מול לקוחות ומוצרים בשוק", אמר דוד ביסמוט.

אירועים קרובים