תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "אני מזמין אתכם להשתתף בכנס הטכנולוגיות המובילות בעולם העסקי במסגרתו נציג את פתרונות חברת טיבקו. הכנס יתקיים ב9.5 במלון דניאל, הרצליה"

25/04/2013 16:46

כנס הטכנולוגיות המובילות בעולם העסקי של חברת טיבקו (TIBCO) יתקיים ב-9 למאי במלון דניאל בהרצליה. יעל תוכנה, נציגת חברת TIBCO בישראל מזה 14 שנה, מזמינה אתכם להיחשף ולהכיר את הפתרונות הטכנולוגיים העסקיים המובילים בעולם של חברת TIBCO –
והכל במקום אחד: MOBILE, BIG DATA, BI, CLOUD, BPM, SOA, Customer Experience. בכנס ישתתפו מומחים מהארץ ומהעולם, מובילים בתחום אשר ילוו את בכנס בהרצאות ומפגשים 1:1 עם הלקוחות.

לקראת האירוע, שוחחנו עם נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, שמייצגת את טיבקו בישראל על הצפוי בכנס. הכנס, אומר אברהמי, "הוא הזדמנות מצוינת להעמיק את הידע בטכנולוגיית ה-IT של היום, לשמוע כיצד ארגוני האנטרפרייז עושים שימוש נכון ומתקדם בכלים הכי עכשוויים, כמו גם לקבל הכוונה אסטרטגית על המוצרים והפתרונות עליהם אנו מסתמכים ביום-יום, ללמוד כיצד הטכנולוגיות אשר מובילות היום את העולם העסקי משנות את כללי המשחק".

מה מתוכנן השנה בכנס?
"השנה מתוכננת סדרה של הרצאות והדגמות חיות שיתמקדו בנושאים עסקיים. הטכנולוגיה של טיבקו מתמקדת במינוף העסק באמצעות ניהול נכון ואינטגרציה של המערכות השונות בארגון. יודגם כיצד ניתן למנף רעיונות גדולים באמצעות הפיכת הנתונים שיש ביד הארגון לידע ואת הידע לפעולה בזמן אמת. בנוסף, נתמקד בפתרונות החדשניים לעסקים של טיבקו, בינהם: פתרונות תשתיתיים ואפליקטיביים בתחום המובייל והענן, פתרונות מתקדמים לניהול ותחקור מידע , ניהול זיכרון בצורה יעילה וחכמה, ניהול ארועים מורכבים וזאת לצד הפתרונות המוכרים בתחום האינטגרציה".

האם משתתפי הכנס יוכלו לערוך גם פגישות אישיות עם בכירים בטיבקו העולמית?
"נשמח לתאם מראש פגישות אישיות עם מומחי TIBCO, ועם מומחים נוספים, במסגרתן יוכלו המבקרים לרדת לעומק ההבנה של הפתרונות בהתאם לצרכים העסקיים ולבחון את הערך המוסף עבורם".

ספר בקצרה על ייחודיות פתרונות טיבקו.
"פתרונות טיבקו, המיוצגים בישראל כאמור על ידי קבוצת יעל תוכנה, מסייעים לעסקים לשלב מידע, תהליכים ויישומים מבוזרים ולא תואמים בתעשיות השונות ולנתחם בזמן אמת. הפתרונות של טיבקו לעסקים מאפשרים להתמקד בצורך העסקי ולהעניק מקסימום פתרון במינימום שימוש בקוד ובתצורת שרידות מלאה, המכוונת לביצועים גבוהים. זאת, תוך שמירה על יכולות מתקדמות של ניטור, בקרה, אבטחה וניהול המערכת. מבין מגוון פתרונות טיבקו לעסקים: MOBILE, BIG DATA, BI, CLOUD, BPM, SOA, Customer Experience. לחברת טיבקו מעל 3,000 לקוחות בעולם ומעל 3 מיליון משתמשים עסקיים הנהנים מכ-50% גידול בהכנסות וכ-75% הפחתת עלויות".

אירועים קרובים