תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | IT Orchestration עפ"י ITAnalyzer

שאלות ותשובות עם פבלו הורנשטיין, סמנכ"ל קדם מכירות ב-ITAnalyzer

28/04/2013 13:33
פבלו הורנשטיין, הסמנכ"ל הטכנולוגי של קורלטה. צילום: קובי קנטור ז"ל

פבלו הורנשטיין, סמנכ"ל קדם מכירה ב-IT Analyzer, העניק לנו ראיון בעקבות כנס IT Orchestration, שנערך ב-25.4 בתל אביב על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. נביא כאן את עיקרי הראיון.

איך היית מגדיר את תחום ה-IT Orchestration?
"תחום ה-IT Orchestration מאופיין ביכולת של מערך תשתיות ה-IT "לחבר" את כל המשאבים בצורה כזו שתניב את התוצרים האופטימאליים לארגון. האתגר הגדול הוא להפעיל את הכלים הנכונים לא רק לצורך מימוש הפוטנציאל הטכנולוגי של כל משאב, אלא בעיקר למקסם את הפוטנציאל המשותף של כלל משאבי ה-IT המרכיבים ביחד את השירותים והיישומים בארגון".

מהם הצרכים שמעלים את הדרישה ליישום IT Orchestration?
"ריבוי דיסציפלינות, רבדים, מערכות, פלטפורמות, יצרנים ומוצרים שונים ומגוונים הם כורח המציאות לצורך הורדת עלויות ויישום פתרונות Best of Breed. אך מאידך, הם גורמים לחוסר יכולת להתבסס על מוצרי הניהול של היצרנים על מנת להבין איך, בסופו של דבר, הדבר משרת (אם בכלל) את מערכות המחשוב והיישומים – ויותר חשוב מכך, את האסטרטגיה העסקית של הארגון".

מה מאפיין את גישתה של חברתכם לתחום ה-IT Orchestration?
"ITAnalyzer רואה את מערך ה-IT של הארגון כיחידה הומוגנית ושלמה, בניגוד לניהול אוסף של משאבים, המשרתים מחלקות ויישומים שונים ללא תלות הדדית. ITAnalyzer מממשת הלכה למעשה את דוקטרינת ITOA (ר"ת IT Operation Analytics) המבצעת אנליזה של תשתיות ה-IT ע"י איסוף מידע ישיר, עצמאי וייחודי מכל מרכיבי החומרה והתוכנה התשתיתית, ביצוע קורלציה בין מקורות המידע השונים בהתבסס על חוקים חכמים ומובנים. זאת, לצורך יצירה של מידע אנליטי המשמש את אנשי התשתיות לניהול מערך ה-IT בצורה אופטימאלית. כמו כן, הדבר מאפשר לשכבת הניהול לקבל החלטות מושכלות ולשקף את התרומה של ה-IT לקידום הפעילות העסקית ולמימוש האסטרטגיה העסקית".

מי הלקוחות העיקריים שלכם בתחום זה?
"הלקוחות שלנו הינם ארגונים בינוניים עד גדולים בעלי מערכיIT  מגוונים ומורכבים, אשר הגיעו למסקנה שהשינויים הטכנולוגיים, הכלכליים והמבניים, יצרו מציאות חדשה שבה מוצרי ניהול התשתיות ומוצרי השליטה והבקרה (שו"ב) לא מספקים מענה לצרכים החדשים, צרכים הבאים לידי ביטוי בחיפוש פתרונות אנליטיים ופרו-אקטיביים לניצוח על תזמורת ה-IT. בין לקוחותינו אפשר למצוא חברות כגון פלאפון, בזק בינלאומי, Net-Gate, עיריות, מוסדות אקדמיה, חברות ביטוח, בנקים ועוד".

האם תוכל לתת דוגמא ליישום ה-IT Orchestration בחברה ספציפית?
"חברת פלאפון היא דוגמא ליכולת של ITAnalyzer למצות את הפוטנציאל של תשתיות IT שהוקצו לטובת מערכות מחשוב ויישומים. ITAnalyzer מימשה את הפתרון על סביבה הטרוגנית של שרתים, וירטואליזציה, אחסון, Fabric Network, גיבוי, שכפול נתונים ובסיסי נתונים. ITAnalyzer מצאה משאבים כגון בקרים, נתבים ויחידות אחסון שהוקצו, חוברו והוגדרו, אך בסופו של דבר לא הניבו ביחד שום ערך – דבר שהתבטא ביכולת לבצע שינויים תוך ניהול שוטף ללא חשש לפגיעה במערכות הפעילות. ITAnalyzer חשפה סיכונים של איבוד מידע, הן במערך הגיבוי והן בביצוע שכפולי נתונים. בנוסף לכך, חשפנו את הסיכונים הכרוכים בזמינות אחסון ומערכות, במימוש שרידות, SPOF, ומערכי High Availability של שרתים".

אירועים קרובים