תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם אדיר אורן, מנכ"ל ויועץ BI בכיר ב-BICS ישראל

לקראת ISUG 2013

28/04/2013 13:47

שלום אדיר, אנו שמחים לארח אותך  לקראת ארוע ISUG  בפעם ה-3 ברציפות, אנא שתף אותנו איך BICS  רואה את הכנס השנה?
בכנס ISUG השנה אנו מתמקדים בליבת העשייה, הייעוץ, האסטרטגיה והאינטגרציה של  סוויטת הפתרונות SAP BI, הכוללים פתרונות דווח לצרכני המידע, פתרונות דווח עבור עולם ה-Mobile, ופתרונות דווח מתקדמים עבור לקוחות Big DATA. בביתן שלנו השנה נשמח להציג ללקוחות את הנסיון הרב שצברנו בשנים האחרונות בתוך מרכז הידע והמומחיות (COE) שפתחנו לפני כמעט שנתיים, נשמח להציג גם את מתודולוגית העבודה לאינטגרציה עם סוויטת פתרונות הדווח Business Objects 4, יכולות דווח ותחקור מתקדמות עם כלי ה-BI החדשים שיצאו לא מזמן כגון Design Studio, וכמובן נשמח לשתף את קהל הלקוחות בשיטות עבודה מתקדמות למערכות Big Data, הכולל עבודה בשיטת LSA וכמובן היכולות החדשות של HANA.

נשמח אם תשתף אותנו קצת מהנסיון שצברתם בשנה האחרונה.
בשנה שחלפה BICS יישמה מספר פרוייקטים גדולים בתוך עולם ה-BW וה-BO, לפני מספר חודשים העלינו לאוויר את מערכת ה-BI בחברת קמטק אשר כוללת יישום של BW 7.3 וכמובן שכבת הדווח Business Objects 4, פרוייקט זה הינו פרוייקט Best Practice שזו אחת מההתמחויות הבלעדיות שיש לנו בשוק המקומי, אנו מסייעים ללקוחות בפן העסקי, מתודולוגי ויישומי בהגדרת שולחנות עבודה למנהלים, אנו מלווים מספר פרוייקטים בתחום כמו משטרת ישראל, חברת פז כלכלה והנדסה, ולאחרונה גם התחלנו ללוות את נמל חיפה ביישום סוויטת Business Objects4 הכוללים שולחנות עבודה למנהלים ורמת תחקור פרטנית בכלים השונים. כמו-כן בשנה שחלפה יישמנו גם פתרונות דווח מתקדמים בנושא Formatted Reports ע"י הטמעת פתרון ה-SAP Crystal Reports ,בחברת מוצרי מעברות, כך שהיתה לנו שנה עמוסה טובה ומלאת אתגרים.

ואיך אתם רואים את המשך השנה?
המשך השנה כצפוי ממשיך והולך להיות רווי אתגרים מסוגים שונים. לראשונה בארץ, אנו הולכים לקיים חודש הבא את סדנת ה-BIDF של המנטורית העולמית, ומרצה SAP בכירה בכל הכנסים העולמיים של SAP , הגב' Mico Yuk. הסדנא בארגוננו ובשתוף עם חברת SAP, הולכת להתקיים במרכז ההדרכה של SAP ברעננה ותוך פחות משבועים מאז שפתחנו את ההרשמה וכבר יש לנו מעל 15 משתתפים בסדנא, נותר מספר מועט של מקומות, מי שמעוניין לקבל פרטים ולהירשם יכול להתרשם כאן או כמובן לבוא אלינו לביתן להתעניין ואף להירשם. אנו עומדים לפני מספר פרויקטים חדשים אשר אנו מתמודדים עליהם, ואף התחלנו לעבוד בשוויץ עם חברה בינלאומית בנושא SAP BI Audit, שהצוות הבכיר שלנו הולך לבצע. אנו משדרגים מספר לקוחות שלנו לגרסת BW 7.3, כך כפי שאתה שומע, משעמם לא הולך להיות :)

כמנהגנו ,אנא ספר לנו על  BICS למי שלא יצא לשמוע עליכם.
חברת BICS הינה שותף Edge של חברת SAP וספק מורשה משהב"ט, החברה מספקת שירותים החל משלב הייעוץ העסקי לבחירת כלי BI מתאים בהתאם לצרכים העסקיים, יישום, ניהול, ותחזוקת מערכת ה-BI כולל SAP BW ו-SAP BO.

BICS פתחה את מרכז הידע והמומחיות בתחום פתרונות SAP BI Business Objects ו-SAP BW. ניתן לקבל יותר פרטים בכתובת המייל הבאה.

לפרטים נוספים:

אדיר אורן – במייל או בנייד 054-5-615656 :
שלומי ויס – במייל או בנייד 052-4-289352

אירועים קרובים