יושב ראש יאהו! התפטר לאחר שנה בתפקיד

מהחברה נמסר בסוף השבוע, כי יושב הראש, פרד אמורוזו, החליט שלא להגיש את מועמדותו לכהונה נוספת לאישור בעלי המניות באסיפה הקרובה ● הוא יוסיף לכהן כחבר במועצת המנהלים עד למועד שבו תיערך האסיפה, ב-25 ביוני הקרוב ● כיושב ראש זמני ישמש מיינרד ווב הבן

יושב ראש יאהו! (!Yahoo), פרד אמורוזו, התפטר מתפקידו, שנה לאחר שהצטרף לחברה. מענקית האינטרנט נמסר בסוף השבוע, כי אמורוזו החליט שלא להגיש את מועמדותו לכהונה נוספת לאישור בעלי המניות באסיפה הקרובה. הוא יוסיף לכהן כחבר במועצת המנהלים עד למועד שבו תיערך האסיפה, ב-25 ביוני הקרוב, אך התפטר ממשרת יושב הראש. כיושב ראש זמני ישמש מיינרד ווב הבן.

אמורוזו מונה לתפקיד בשנה שעברה, מעט לפני שמריסה מאייר הוצנחה מגוגל (Google) לתפקיד מנכ"לית יאהו!. לאחר פרישתו של אמורוזו תכלול מועצת המנהלים של החברה עשרה חברים.

"כשקיבלתי על עצמי את תפקיד יושב הראש הודעתי למועצת המנהלים שבכוונתי לכהן במשך שנה אחת, על מנת לסייע ליאהו! בתקופה קשה של שינויים", מסר אמורוזו. "בתקופה זו גייסה יאהו! את מריסה לתפקיד המנכ"לית ומנהלים נוספים לצידה, וכעת הגיעה העת שאפרוש, כפי שהתחייבתי לפני שנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים