תוכן שיווקי

לקראת אירוע | HP הרחיבה את סל הפתרונות למניעת פריצות מהדור הבא

לקראת אירוע HP Protect 2013, אולם סטוקו תל אביב, יום ה' 2 למאי

28/04/2013 14:02

מאת הילל יוסף

HP מסייעת לארגונים במלחמתם באיומי סייבר: מוצרים חדשים שלה מסייעים להפחתת עלויות ולהקטנת צריכת אנרגיה. HP הכריזה על הרחבה של סל פתרונות מניעת פריצות מהדור הבא (NGIPS – Next-Generation Intrusion Prevention System) ממשפחת מוצרי TippingPoint, באמצעות מוצרים חדשים המזרזים את הגילוי, הזיהוי וההפחתה של איומי אבטחה וסייבר ברשת.

רשתות אבטחה מסורתיות, נמסר, אינן יעילות מספיק בטיפול באיומי סייבר ובחסימת התקפות. ארגונים כיום נדרשים לכיסוי אבטחה שלם, ממרכז הנתונים ועד לסניפים קטנים, תוך שמירה על ביצועי רשת מיטביים. המוצרים החדשים: HP S7500NX, HP6200NX, HP2600NX מאפשרים העברת נתונים במהירויות של 20 , 10 ו-3 ג'יגה ביט לשנייה (Gbps) – בהתאמה. על פי HP, ה-S7500NX, אשר מספק מהירות של 20Gbps הינו אחד מהמוצרים עם היכולות והביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה כיום.

הפתרונות החדשים, אמרה ענקית ה-IT, יאפשרו לאנשי אבטחת המידע בארגונים לאתר איומים במהירות ובדייקנות, מבלי להאט את תעבורת הרשת. הם גם יספקו ללקוחות את הגמישות הנדרשת בהתאמה אישית של ממשקי ההפעלה, על מנת להבטיח המשכיות עסקית גם במקרה של כשל חומרה.

"הצמיחה המטאורית ביישומי ענן וביישומים ניידים יצרה לחץ על אנשי אבטחת המידע והתשתיות לספק את הרשתות המהירות ביותר תוך שמירה וחיזוק מערך אבטחת מידע יעיל", אמר אייל דאלי, מנהל תחום אבטחת מידע אזורי ב-HP, "מוצרי TippingPoint של HP ממשיכים לספק פתרונות חדשניים לאבטחת הרשת המתאימים לאיומים המודרניים. זאת, מבלי להוסיף מורכבות למערך התפעול  וללא הוספת עלויות בתחום מרכזי הנתונים".

המוצרים של HP TippingPoint נהנים ממחקרים מובילים וחדשנים המתבצעים על ידי קבוצת המחקר HP Security Research ועל ידי Zero Day Initiative וזאת על מנת להבטיח כי כל פגיעויות האבטחה מזוהות מיידית, ממופות ונחסמות.

אירועים קרובים