תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פרויקטי SAP ב-NESS: השילוב האופטימאלי בין הבנה עסקית למתודולוגיה וחדשנות

28/04/2013 14:23

הניסיון שביישום עשרות רבות של פרויקטי ERP מורכבים בחברות מובילות במשק, הוא זה שמעמיד כיום את NESS כבעלת המומחיות הגבוהה ביותר בתחום מערכות SAP, הן בפן מתודולוגיות ניהול הפרויקטים ויישום מערכות ארגוניות והן בהבנה העסקית הייחודיות לכל וורטיקל וצרכיו העסקיים. לא בכדי, נס דורגה במקום הראשון בביצוע פרויקטי ERP בישראל לשנת 2012 על ידי חברת המחקר STKI.

פעילות ה-SAP בנס כוללת מאות מומחי SAP בעלי ניסיון רב בפרויקטים גדולים ומורכבים בקשת שלמה של טכנולוגיות עם המתמחות וורטיקלית, כמו גם מומחיות בפרויקטים בחברות מסדר גודל קטן וביינוני, המבוססים על ניסיון וידע (Best Practice) של SAP ונס שנצבר באין-ספור פרויקטים בארץ ובעולם.

פרויקטי ליבה וורטיקליים
נס מובילה את ביצוע הפרויקטים והיישום של פתרונות ה-SAP אצל לקוחות רבים במגזר התעשייה והפיננסים. מובילותה של פעילות ה-SAP בנס ישראל טמונה בעובדה כי נס לאורך השנים פעלה והשקיעה בלימוד וביצוע פרויקטי ליבה המחייבים ידע מעמיק בתהליכים העסקיים והשירותים של הלקוח במגוון המגזרים העסקיים. ניסיון זה מעניק ללקוחות פתרון עסקי בעל ערך מוסף באמצעות פרויקטים שעיקרם פתרונות ליבה של SAP תוך התמחות מגזרית והבנה עסקית מעמיקה/ דוגמאות לכך הם פתרונות ייעודיים למגזר תעשייה כגון: Configurator, Transportation. פתרונות יעודים לחברות תשתית ותאגידי מים כגון: ניהול החיובים והגביה. פתרונות לעולם הביטוח כגון: ניהול תביעות, עמלות ותמריצים סוכנים ועוד. כמו כן, פתרונות בבנקאות, ניהול פיקדונות, הלוואות ושותפות עסקית עם חברות מובילות בחו"ל בתחום הבנקאות לביצוע פרויקטים בבנקאות ויישום פתרונות SAP ב-Core-Banking, ניהול קמפוס במוסדות אקדמיים, פתרונות חדשניים של מערכות פיננסיות למנהל הכספים, Office Of The CFO ועוד".

פעילות ה-SAP בנס ישראל משרתת עשרות לקוחות וארגונים מובילים בכל מגזרי המשק. הפרויקטים בנויים על פי מודלים שונים כגון פתרון מקיף מקצה לקצה, פרויקטים במיקור חוץ, הצבת יועצים, הרחבות להתקנות קיימות, יישום של מודולים או פתרונות חדשים ועד לעיצוב ממשק משתמש לכל מערכות ה-SAP.

בימים אלו משיקה נס שירות ישן-חדש ללקוחות SAP, לשכת שירות. שירות שמטרתו לתת מענה לצרכים של הלקוח בהיבט של אופטימיזציה במשאבים, חסכון כספי ויציבות שוטפת לצד גמישות לצרכים המשתנים של הלקוח בביצוע פרויקטים וחדשנות.

Best Practices מכל העולם
חטיבת SAP בנס ישראל נמצאת בקשר הדוק עם שלוחתה האירופית של נס (נס אירופה) המבצעת אף היא פרויקטי SAP מורכבים במזרח ומרכז אירופה. קשר זה מוביל לשיתוף פעולה מלא בעל זיקה מקצועית חזקה. לקוחות נס בישראל זוכים למעשה במיטב המומחים בשורה הראשונה של ישומי SAP באירופה בוורטיקלים ייחודים שלרוב אין להם מקבילים בישראל כמו עולם התעשייה, החינוך והאקדמיה, שוק האנרגיה, החשמל והמים, הבריאות, הפיננסי ועוד.

מובילות נוספת של פעילות ה-SAP בנס ישראל היא פריסה מישראל (Roll Out) של מערכות SAP לסניפים בחו"ל של חברות ישראליות-גלובליות. כמו כן, מבצעת החטיבה פרויקטי Roll In שבה נפרסת מערכת SAP בסניף הישראלי של חברה רב-לאומית. נס למעשה הנה הגוף היחיד אשר מאגד כיום פתרון שלם מקצה לקצה לכלל עולמות ה-SAP עבור לקוחותיה, וזאת בזכות מומחיות ה-SAP המלאה בנס ישראל, דרך חברת המוצרים נספרו וכלה במכללת נס אשר הנה המכללה היחידה המעניקה היום הסמכות לעולם זה.

אירועים קרובים