כרום: תוסף חדש מאפשר צפייה במסמכי אופיס בתוך הדפדפן

Chrome Office Viewer, הזמינה כרגע בגרסת הבטה של הדפדפן, גורמת בעת לחיצה על קישור בהודעת דואר או באתר אינטרנט שמוביל למסמך אופיס, כגון מסמך וורד או פאור-פוינט, לפתוח אותו ישירות בלשונית חדשה – ומספקת נדבך נוסף בהגנה מפני רושעות

תכונה חדשה בדפדפן כרום (Chrome) של גוגל (Google) תאפשר לצפות בקבצי ערכת התוכנות המשרדיות אופיס (Office) ישירות בדפדפן עצמו. מדובר בתכונה חדשה שיובאה לדפדפן ממערכת ההפעלה של גוגל, Chrome OS, והיא נמצאת כרגע במצב בטה. התכונה מוצעת בינתיים רק למי שמשתמש בגרסת הבטה של הדפדפן.

התכונה, שמכונה Chrome Office Viewer, גורמת בעת לחיצה על קישור בהודעת דואר או באתר אינטרנט שמוביל למסמך אופיס, כגון מסמך וורד (Word) או פאור-פוינט (Power Point), לפתוח אותו ישירות בלשונית חדשה בדפדפן. פעולה זו תבוצע במקום האפשרות הקיימת כיום – להוריד את המסמך למחשב כדי לצפות בו, תוך הפעלה אוטומטית, בדרך כלל, של היישום הרלוונטי. רק לאחר מכן ניתן לבחור לשמור את הקובץ במחשב.

מעבר לכך, התכונה החדשה מספקת עוד נדבך של הגנה מפני רושעות. הצגת המסמך בתוך הדפדפן מבוצעת בתוך ארגז חול, כך שאם הקישור מוביל לכתובת או מסמך זדוניים, הדפדפן אמור לזהות זאת וניתן לסגור את הלשונית מבלי להשפיע על המחשב כולו.

לפי שעה, Chrome Office Viewer זמין כתוסף, וכאמור, רק למשתמשי גרסת הבטה של כרום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים