האקר פרץ למערכת ההפעלה של משקפי Google Glass

ג'י פרימן, מפתח והאקר ידוע שעומד גם מאחורי החנות המקוונת Cydia, ממנה ניתן להוריד יישומים לא מאושרים למערכות iOS – פרסם תמונה שלו עם המשקפיים לצד הודעה על פריצה למערכות ההפעלה ● ומה היתה תגובתה של ענקית האינטרנט?

שעות ספורות לאחר שיו"ר גוגל (Google), אריק שמידט, הודיע כי החברה תדרוש ממפתחי יישומים למשקפים האלקטרוניים, Google Glass, לקבל ממנה אישור ליישומים שלהם – הודיע ג'יי פרימן, מפתח והאקר ידוע, כי הצליח לפרוץ את ההגנה של מערכת ההפעלה כך שניתן יהיה להתקין בה כל יישום וללא אישור. פרימן הוא, בין היתר, מפתח החנות המקוונת Cydia, ממנה ניתן להוריד יישומים לא מאושרים למערכות iOS של אפל (Apple).

שעות ספורות לאחר ההודעה של שמידט, פרסם פרימן תמונה שלו עם המשקפיים שרכש לצד ההודעה על פריצת מערכת ההפעלה שלהם. בראיון למגזין פורבס (Forbes), אמר ההאקר, כי ברגע שגילה כי מערכת ההפעלה של המשקפיים היא אנדרואיד 4.0, המכונה Ice Cream Sandwich ומותקנת במכשירי טלפון רבים, הוא החל לבחון פריצות מוכרות עבור מערכת הפעלה זו – ומצא את הפריצה המתאימה שמעניקה שליטה מלאה על המשקפיים הדיגיטליים.

בתגובה, כתב סטיבן לאו, המנהל הטכני הממונה על הגאדג'ט המדובר של גוגל, כי "צר לי לאכזב אתכם, אבל הותרנו את המשקפיים לא נעולים במתכוון, כדי שתוכלו לנסות דברים שונים וליהנות מהם. שילמתם תמורתם 1,500 דולרים – צאו העירה ותראו לי דברים מדהימים!"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים