יוסי פינקו, מלם-תים: "הרצון הוא לקבל יותר מידע, ניהולי ומרוכז"

"יש צורך ורצון לקבל אמת ארגונית אחת ממערכת אחת", אמר פינקו, מנהל פרויקטי סאפ במלם מערכות מקבוצת מלם-תים ● לדבריו, "העתיד טמון בהליכה לעבר מיחשוב מקוון, בצורת In memory cashing; בעולם בו מחירי החומרה יורדים, ניתן להשתמש בזיכרונות שכאלה על מנת לשפר את ביצועי המערכות ולעשות את חוויית המשתמש טובה וידידותית יותר"

"השאיפה של המשתמשים היא לקבל יותר מידע, יותר מנוהל ויותר מרוכז. יש צורך ורצון לקבל אמת ארגונית אחת ממערכת אחת", כך אמר יוסי פינקו, מנהל פרויקטי סאפ (SAP) במלם מערכות מקבוצת מלם-תים.

פינקו דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס משתמשי סאפ בישראל, ISUG 2013, שייערך ביום ד' הקרוב במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "העתיד טמון בהליכה לעבר מיחשוב מקוון, בצורת In memory cashing. בעולם בו מחירי החומרה יורדים, ניתן להשתמש בזיכרונות שכאלה על מנת לשפר את ביצועי המערכות ולעשות את חוויית המשתמש טובה וידידותית יותר. סאפ פועלת להשגת מגמה זו, הן ברמת הביצועים והן ברמת ממשק המשתמש, והמערכות שלה פתוחות מבעבר".

עודד שיחור, CTO בחטיבת ה-Enterprise של HP ישראלהוא ציין שמלם מערכות פעילה בעולם הסאפ. "הטמענו יישום של ה-ERP בבנק ישראל, שעלה לאוויר במחצית 2012. הרחבנו את מודול משאבי אנוש, תוך התמקדות בשיפור חוויית המשתמש לעובדי הבנק ולמנהליו. העובדים קיבלו שולחנות עבודה עם שירות לעובד והמנהלים – שולחנות עבודה עם יכולת לצפות בנתוני העובדים ולעדכן אותם".

התקנות HANA בארץ
עודד שיחור
, CTO בחטיבת ה-Enterprise של HP ישראל, אמר ברב השיח, כי "בארץ קיימות שתי התקנות HANA של סאפ ואת שתיהן אנחנו הטמענו. HP אף זכתה להוקרה של סאפ, גם בשנה שעברה וגם השנה, על שיתוף הפעולה בתחום פיתוח ה-HANA והוצאת מוצרים טכנולוגיים לשוק".

לדבריו, "אסטרטגיית הענן של HP מכילה פתרונות להקמה של ענן פרטי, שירותי ענן פרטי מנוהל ושירותי ענן ציבורי. כבר כיום יש לנו לקוחות שבחרו להקים ענן פרטי לסביבת הסאפ שלהם. בעזרת מערכת HP Cloudsystem אנחנו מבצעים הקמה אוטומטית ופורטל שירות עצמי של סביבות סאפ עם הסכם רמת שירות (SLA) משופר מול הארגון. בנוסף, אנחנו יודעים לספק סביבות סאפ כשירות בענן המנוהל שלנו, מכמה דטה סנטרים בעולם".

מתעניינים בפרויקטי ומערכות סאפ? הירשמו ל-ISUG 2013, הכנס השנתי של משתמשי סאפ בישראל, בהפקת אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים