ג'יימס פטינסון, סולרה: "המטרה היא לצמצם את חלון החשיפה של התוקף"

"יש לזהות מתקפות קיברנטיות עוד בתחילתן ולמזער את הנזק מהן", אמר פטינסון, סגן נשיא לאזור EMEA בחברה ● לדבריו, "מדי יממה נוצרות 100 אלף נוזקות, יש יותר מתקפות והן יותר מתוחכמות; במצב דברים זה, מערך ההגנה ההיקפי המסורתי אינו מספק את רמת אבטחת המידע הנדרשת עבור ארגונים"

"כיוון שמוסכם על כולם שאין מצב של הגנה מוחלטת ומוכללת, המטרה היא לצמצם את חלון החשיפה של התוקף, לזהות את המתקפה עוד בתחילתה ולמזער את נזקה", כך אמר ג'יימס פטינסון, סגן נשיא לאזור EMEA בסולרה (Solera Networks).

פטינסון דיבר בפתח כנס לקוחות שערכה היום (ב') אינוקום תחת השם Cyber Defense 360 באולמי סטוקו, ליד מגרשי הטניס בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-150 מקצועני אבטחת מידע. סולרה מיוצגת בישראל על ידי אינוקום.

הוא פתח את דבריו בציטוט מבודח של יוגי ברה, שאמר: "קשה מאד לחזות, ובעיקר קשה לעשות זאת לגבי העתיד". המטרה של פטינסון בציטוט הייתה להמחיש את הקושי בזיהוי מתקפות עתידיות. "מטרתנו היא לחקור את כל שכבות ה-IT אשר נפגעו ממתקפה", אמר פטינסון.

לדבריו, "מדי יממה נוצרות 100 אלף נוזקות. כמו כן, יש יותר מתקפות והן יותר מתוחכמות. במצב דברים זה, מערך ההגנה ההיקפי המסורתי אינו מספק את רמת אבטחת המידע הנדרשת עבור ארגונים".

מדס רונברו, מנהל מכירות אסיה ב-Precise Biometrics. צילום: קובי קנטורבהמשך הציג פטינסון את הפתרונות של סולרה ואמר שהם "מאפשרים לארגונים לקבל מבט מלא על הרשת שלהם ומספקים תוכן והקשר לכל אירוע אבטחה. אנחנו נותנים מענה לעולם האיומים המשתנה ומסייעים לארגונים לצמצם את הפער, עם ניטור של כל פעילות הארגון ברשת והצפת המידע הרלוונטי לצוות אבטחת המידע – מה ואיפה לחפש. אנחנו מספקים תגובת נגד לאירועי אבטחת מידע ולניתוח שלהם".

מדס רונברו, מנהל מכירות אסיה ב-Precise Biometrics, אמר שהחברה מספקת כלי לזיהוי המשתמש באמצעות כרטיס חכם, טביעות אצבע או שתי הטכנולוגיות יחדיו, לטובת כניסה לרשת הארגונית גם עם טלפון חכם או טאבלט. "כל ארגון יהיה בסופו של דבר בעולם הנייד", ציין. "השאלה שנותרת פתוחה היא איך לאבטח עולם זה באופן שיאפשר שימושים אישי ועסקי במובייל, מבלי לפגוע בחוויית המשתמש ותוך אבטחה מרבית של המכשיר. הפתרון שלנו מביא את תשתית תחנת העבודה הנייחת אל העולם הנייד".

הוא הציג סיפור לקוח שעסק בהטמעת הפלטפורמה של החברה בקרב אלפי עובדי משרד החוץ האמריקני, לאחר שהוחלט לאשר להם לעבוד עם מכשירי iPhone.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים