תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פרויקט שדרוג תשתית המחשוב של חברת מטרופולי-נט בעזרת פתרונות F5 עלה לאוויר

הפרויקט הוטמע על ידי סמייל 012 ● היקף הפרויקט – מאות אלפי ש"ח

29/04/2013 13:49

פרויקט לשדרוג תשתית המחשוב של חברת מטרופולי-נט, המספקת פתרונות מחשוב לעיריות ולגופים מוניציפאליים, עלה לאוויר לאחר תהליך הטמעה קצר שבוצע על ידי חברת סמייל 012. מטרופולי-נט בחרה בפתרונות חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking לשרידות תשתיות, איזון עומסים והגנה על קווי התקשורת של החברה. היקף הפרויקט – מאות אלפי ש"ח.

במסגרת הפרויקט הוטמע מוצר ה-LTM (ר"ת Local Traffic Manager) של F5, המשמש לאיזון עומסים בין אתרים ומוצר ה-LC (ר"ת Link Controller), הנועד להקנות יציבות לרשת האינטרנט הארגונית, מסוגל לשלוט באופן מתוחכם על זרימת המידע דרך חיבורי התקשורת ולוודא שהנתונים עוברים בצורה חלקה ליעדם. הטמעת המוצרים כחבילה אחת תורמת לשיפור רמת התקשורת, לאיזון עומסים מתקדם וליכולת טיפול בנפחי תעבורה גדולים ומספר רב של פניות.

עידן קורן, מנהל ה-IT בחברת מטרופולי-נט  אמר: "פרויקט השדרוג שביצענו עם F5 משפר את התקשורת הקווית בארגון ומחוצה לו, לטובת לקוחות החברה ועובדיה. כעת יש לנו יכולות איזון עומסים מתקדמות, האצה של הרשת, שרידות ואבטחה של שירותי היישומים והאחסון שאנו מספקים לרשויות המקומיות ולשאר לקוחותינו".

גד אלקין, מנהל פעילות F5 ישראל, אמר: "חברת מטרופולי-נט הוסיפה יכולת שרידות, איזון עומסים והגנה על קווי התקשורת שלה, כמו גם הגנה בפני מתקפות תקשורת. הפתרון כולו מנוהל מפלטפורמה אחת המאפשרת ללקוח לנהל את מגוון השירותים במקום אחד וזהו אחד מהיתרונות המובהקים שלה".

אוהד לימור, מנהל תיקי לקוח אסטרטגיים בחברת סמייל 012, אמר: "הפרויקט שהטמענו עבור מטרופולי-נט מהווה עליית מדרגה בביצועים וביכולות של רשת הלקוח. העבודה בוצעה בצורה החלקה ביותר, ללא הפרעה למהלך העבודה התקין של מטרופולי-נט".

אירועים קרובים