תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פתרונות ענן למערך ה-IT הארגוני

לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות" ב-3 ביוני 2013

29/04/2013 14:12

יותר ויותר חברות מאמצות שירותי ענן לצורך אוטומציה של פעילות המיחשוב (IT) הארגונית. עבור חברות המשתמשות במערכות נפרדות שפותחו בתוך הארגון, לצורך ניהול שירותי ה-IT, מציעה חברת ServiceNow (המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות), מערכת אחת הכוללת יישומים שונים למיכון ותהליכי סטנדרטיזציה ברחבי הארגון (כולל ארגון גלובלי). מערכת זו משנה את הדרך בכל הקשור לאספקת שירותי IT.

יכולות ענן מספקות תשתית בסיסית לתהליכי מיחשוב וסוגים שונים של יישומים לשימוש חוזר, כגון מסדי נתונים. טכנולוגיה זו אינה חדשה. כיום, כל היצרנים הגדולים בתחום ה-IT מציעים מוצרי וירטואליזציה או ענן. היתרון העיקרי של שירותים מבוססי ענן שמספקת ServiceNow הוא הפריסה המהירה של יישומים, עדכונים ושירותים תוך מספר דקות, ולא שבועות או חודשים. בנוסף, הפריסה יכולה להיות אוטומטית באמצעות ממשקי תכנות. פירושו של דבר: היצע ה"תוכנה כשירות" (Software as a Service) הינו גמיש וניתן להרחבה, ומביא לעלויות נוספות רק כאשר מתבצע שימוש בפועל.

פתרונותיה של ServiceNow יוצגו בכנס שתערוך NessPRO ב-3 ביוני 2013 בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות. הכנס, ששמו "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות" יתקיים באולם האירועים EAST ברח' קרמיניצקי בתל אביב. NessPRO, המתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT, תציג בכנס את נסיונה ואת המתודולוגיה שפיתחה להתאמה אופטימלית של פתרונות ITSM (ר"ת IT Service Management) לחברות וארגונים.

לקראת הכנס ראיינו את עמית ארמוזה, מנהל חטיבת מערכות ארגוניות ב-NessPRO, ואבנר מימון, יועץ בכיר ומנהל מוצרים ב-NessPRO.

כיצד יכול העסק לבחור את פתרון הענן הטוב ביותר עבור מערך המיחשוב הארגוני?
אבנר מימון, יועץ בכיר ומנהל מוצרים ב-NessPROארמוזה: "חברות רבות רואות את פתרונות ה-ITSM שלהן כסוג של "ERP עבור IT". משמעות הדבר היא כי ה-IT מופעל עבור הארגון בכללותו, באמצעות מערכת אחת לכל הפריסות, העדכונים, התיקונים, דרישות התמיכה והשירותים עסקיים, ניהול שינויים, כמו גם התשתית שמאחורי תהליכים אלו. הפתרון של ServiceNow הינו פיתרון ענן הכולל פלטפורמה גמישה לבניית יישומים מותאמים על מנת להביא לפרודוקטיביות ברחבי הארגון – שלא לדבר על קטלוג מקיף של שירותי IT ודרך קלה ללקוחות להזמין שירותים בעצמם".

מימון: "מנמ"רים בוחרים שירותי ענן ארגוניים לתחום ה-IT, מתוצרת ServiceNow, משום שלפתרונות אלה יש יתרון ברור של אוטומציית שירות. אוטומציית שירות אינטואיטיבית הינה יעילה, לא רק לטובת מחלקת ה-IT, אלא יכולה גם להיות מיושמת על מנת לסייע למחלקות שונות ברחבי הארגון. האוטומציה יכולה לכלול שדרוגים, שינויים, התאמות ואינטגרציות".

האם הענן הוא אכן הדבר שארגונים מחכים לו בתחום ITSM?
מימון: "מנמ"רים זקוקים לפתרונות אוטומציה של שירותי IT שאינם רק אינטואיטיביים וקלים לשימוש, אלא גם בנויים לתמוך בדרך שבה פועלים עסקים. פתרונות SaaS מספקים תוצאות מהירות ומבטיחים את "ריבונות הנתונים" (data sovereignty) בכל הרשת. יתר על כן, הם משתמשים בטכנולוגיות שאינן מגדילות עלויות, אלא מקטינות אותן, באמצעות שדרוגים אוטומטיים, הפחתת עלויות תחזוקה, וזמן הגעה לשוק (time to market) מהיר יותר".

ארמוזה: "חברות המעוניינות בהורדת עלויות תמיכה ושדרוגים, וזירוז זמני תגובה לבקשות משתמשים, שוקלות כיום יותר ויותר לעבור לסביבת "תוכנה כשירות" בכל הקשור למערכות ITSM. פתרון ענן ארגוני אופטימלי כמו הפיתרון של Service Now בתחום ה-IT מספק אבטחה, אמינות וגמישות.

אירועים קרובים