והזוכים בתחרות המצוינות בשירות הם…

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) קיים את כנס השירות השנתי בסימן שפת השירות החדשה בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ואנשי שירות בחברות וארגונים. כנס השירות השנתי הוא אחת מהפעילויות המרכזיות שהמי"ל מובילים במהלך השנה במטרה לקדם ולמנף את העשייה בנושא זה ואת העוסקים בתחום.

במסגרת הכנס הוכרזו הזוכים בתחרות המצוינות בשירות, המעדדות חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח. השנה, הזוכה הגדולה היתה ישראכרט, שזכתה במקום הראשון ב-3 קטגוריות של התחרות מתוך ה-5 , בהן: "קידום השירות לאורך זמן", "טכנולוגיות ותהליכים חדשים" ו-"שירות לקוחות – ליבת האסטרטגיה העסקית". זוכים נוספים במקומות הראשונים היו בזק בקטגוריית "העצמת עובדים", וגוליבר תיירות בקטגוריית "מהלכים פורצי דרך  בתחום השירות". דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

מימין: דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט; אודה-יה כלפון - סמנכ"ל שירות הלקוחות בקבוצת דיויד שילד, שאף התכבדה בהגשת הפרס ; לירז כהן, מנהלת המרכז הישראלי לניהול; ואורן בוטנסקי כהן, סמנכ"ל השירות של ישראכרט

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים