תוכן שיווקי

גיל ילון, מנהל קומג'ן, הרצה בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים

29/04/2013 14:45

גיל ילון, מנהל קומג'ן (Comgene) העוסקת בייעוץ תקשורת ואבטחת מידע לארגונים, הרצה בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים. בהרצאתו סקר ילון את הצרכים הארגוניים לטכנולוגיות עתידיות בתחומי תקשורת נתונים ואבטחת מידע, וכן טכנולוגיות ואיומים מרכזיים שארגונים נחשפים אליהם בימים אלו בעקבות העלייה בכמות הסיכונים.

ילון פירט על הטכנולוגיות השונות של מערכות תקשורת היכולות לעבוד במהירות 10 ג'יגה-ביט עם מתגים בעלי מהירות של מעל 1 טרה-ביט וכן טכנולוגיות NAS ו-SAN למימוש מרכזי מיחשוב ארגוניים. הוא סיפק דוגמאות מארגונים אשר שדרגו בהצלחה את רשת התקשורת למתגי 10 ג'יגה-ביט עם הקמת דטה-סנטר ארגוני מהחדשניים בישראל. בנוסף, דיבר ילון על טכנולוגיות המאפשרות הגנה על משתמשי הארגון, בעקבות הצורך העולה וגובר לקישור משתמשים מרוחקים בצורה מאובטחת לארגון באמצעות דפדפנים ומערכות לשיתוף קבצים.

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בישראל בתחום מערכות המידע. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי מנהלי מערכות המידע בארץ, לצד אנשי מקצוע רבים בתחום. הקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה-קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

אירועים קרובים