תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ואדים חשנסקי, CTO ביעל תוכנה, מספר על פלטפורמת TIBCO Silver Mobile

29/04/2013 14:59

בכנס השנתי שתערוך קבוצת יעל ב-9.5 במלון דניאל בהרצליה, יסבירו נציגי טיבקו על הדור הבא של המידע ועל פתרונות טיבקו לעסקים. בכנס תוצג פלטפורמת TIBCO Silver Mobile, אשר הושקה לאחרונה בעולם ובישראל. ואדים חשנסקי, CTO ביעל תוכנה, מספר על הפלטפורמה שמיועדת לפיתוח מהיר, הפצה, חשיפה וניהול אפליקציות HTML5 ארגוניות:

TIBCO Silver Mobile הינה פלטפורמה לפיתוח מהיר, הפצה, חשיפה וניהול אפליקציות מובייל ארגוניות. הפלטפורמה מספקת אינטגרציה מובנית למערכות ארגוניות דרך ערוץ תקשורת מאובטח ושליטה ובקרה על השימוש ביישומים. TIBCO השיקה בשוק העולמי עוד פתרון מוביל המאפשר מענה על הצורך העסקי בארגונים גם בעידן המובייל. חברות מאמצות את הערוץ הסלולארי כערוץ שיווק ומכירות וכערוץ עבודה למנהלים, עובדים ושותפים. על מנת לספק את הצרכים האפליקטיביים ולעמוד בדרישות זמינות ואבטחת מידע, מחפשות מחלקות IT את התשתיות שידעו לעמוד באתגרים הללו. TIBCO Silver Mobile עונה בדיוק על צורך זה.

TIBCO Silver Mobile מאפשר לנהל קטלוג יישומי ארגוני (App Store) ולהפיצם בלחיצת כפתור בהתאם להרשאות. מודל ההרשאות של הפלטפורמה מסונכרן עם מערכת ניהול המשתמשים הארגונית (LDAP) ובכך מעניק למנהל המערכת את היכולת להקנות למשתמש או לקבוצת משתמשים גישה ליישומים הרלוונטיים. בנוסף, הפלטפורמה מבוססת על תקנים וסטנדרטים פתוחים המאפשרים לשלב בין HTML5 ליישומי native ללא תלות בכלי פיתוח של ייצרן מסויים לכל סוגי המכשירים.

TIBCO Silver Mobile מספק ממשק שליטה ובקרה על פעילות המשתמשים וסטטיסטיקה על התעבורה והשימוש באפליקציות, שמירה קפדנית על אבטחת מידע ארגונית ואינטגרציה מובנית ויעילה בין המערכות הארגוניות השונות ולמכשירים הניידים. הפלטפורמה מספקת ממשק אדמיניסטרציה וניטור פעילות פשוט ואינטואיטיבי והיא מקצרת את זמן האספקה ומפחיתה עלויות תחזוקה בצורה משמעותית.

TIBCO Silver Mobile זמין גם בישראל ואני מזמין אתכם להגיע לכנס , לשמוע עליו ועל מיגוון הכלים והפתרונות הנוספים של טיבקו אותם אנחנו משווקים בישראל.

אירועים קרובים