המרכז הרפואי הדסה פיתח אפליקציית מובייל חדשה למטופלים; ההיקף: 150 אלף שקלים

היישום החדש, שהושק בסוף השבוע האחרון, מאפשר לבצע רישום ללידה, זימון תור, צפייה וקבלת תזכורות על מועדי ביקור קרובים, ניווט לבית החולים מכל מקום בארץ, קבלה ועיון בתוצאות מעבדה ועוד ● הפיתוח נמשך כשלושה חודשים, והינו פרי יוזמה משותפת של אגף מערכות המידע במרכז הרפואי ושל חברת אידיאומובייל

מרכזים רפואיים משיקים בדרך כלל אפליקציות לשימוש הצוות הרפואי במרכז, אולם בהדסה שבירושלים החליטו ליצור קשר דווקא עם המטופלים, ולספק גם להם שירותים מתקדמים במובייל. היישום החדש של המרכז הרפואי האוניברסיטאי, שהושק בסוף השבוע האחרון, מאפשר לקבל מגוון שירותים הניתנים בבתי החולים של הדסה ובמרפאות החוץ: רישום ללידה, זימון תור, צפייה וקבלת תזכורות על מועדי ביקור קרובים, ניווט יעיל לבית החולים מכל מקום בארץ, וכן קבלה ועיון בתוצאות מעבדה.

פיתוח היישום נמשך כשלושה חודשים, והינו פרי יוזמה משותפת של המחלקה לפיתוח ויישומים באגף מערכות המידע של המרכז הרפואי, ושל חברת אידיאומובייל. היקפו הכספי של פרויקט הפיתוח לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-150 אלף שקלים. השירות אינו מותנה ברישום מוקדם. שם משתמש וסיסמה למידע אישי בלבד יונפקו בכל אחד מדלפקי בית החולים.

לדברי ברק שרפלר, מנהל מחלקת תשתיות וטכנולוגיה באגף מערכות המידע במרכז הרפואי הדסה, בעתיד יורחב המידע שיינתן למטופלים ויכלול חלקים גדולים יותר מן התיק הרפואי – אם של מעקב במרפאות החוץ ואם של אשפוזים.

אפרת סיימון, מנהלת המחלקה לפיתוח ויישומים: "זהו צעד מרכזי בתחום המובייל המנהלי והרפואי שהדסה עושה, מתוך מטרה לייעל תהליכים ולשפר את איכות הטיפול בחולה. כמו כן, בחודשים האחרונים פותח ספר טלפונים ארגוני, אשר נמצא בשימוש נרחב, ואפליקציות נוספות לעובדי מנהל ומשק ולרופאים נמצאות בתהליך פיתוח מתקדם".

האפליקציה זמינה להורדה ב-App Store של אפל (Apple), בחנות האנדרואיד (Android), בעמדות הקבלה בבית החולים או באמצעות מסרון שיתקבל על ידי מערכת זימון תורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים