פורץ מתוחכם: הצמיד מכשירי GPS למכונית של הקורבנות לפני ששדד את ביתם

סטיבן אלווה גלייז נאשם בכך שהצמיד שבבי GPS למכונית של שני תושבי קנזס סיטי, שחנתה ליד ביתם, וכך ידע בדיוק מתי הבית יהיה ריק ואיש לא יפריע לו במעשיו ● הפורץ המתוחכם היה כל כך בטוח שהבית ריק, עד כדי כך שהוא הציב משאית וקרון נגרר בשביל הכניסה לבית - וכך הצליח לשדוד שלל בסכום של יותר מ-100 אלף דולרים

נראה שגם הפורצים, שנחשבים בדרך כלל לפושעים "פשוטים", מתעדכנים בטכנולוגיה המתקדמת ומשתמשים בה למיטוב ה-"עבודה" שלהם. כך, למשל, במקרה של פורץ מקנזס סיטי, שהשתמש בטכנולוגיה כדי לעקוף בעיות תכנוניות הקשורות בפריצה אותה ביצע.

בידיעה ב-Kansas City Star דווח על סטיבן אלווה גלייז, שנאשם ב-14 מקרי פריצה וגרימת נזק. לדברי אחת מקורבנותיו, הוא הצמיד שבבי GPS למכונית שלה ושל בנה וכך ידע בדיוק מתי הבית יהיה ריק ואיש לא יפריע לו במעשיו. האישה סיפרה שביתה היה בשיפוצים ולכן, כל תכולתו אוחסנה במחסן הצמוד לבית. לדבריה, היא גילתה את שבבי ה-GPS לאחר הפריצה.

הפורץ המתוחכם היה כל כך בטוח שהבית ריק, עד כדי כך שהוא הציב משאית וקרון נגרר בשביל הכניסה אליו. כך הוא הצליח לשדוד מהבית ומהמחסן שלל בסכום של יותר מ-100 אלף דולרים, שכלל תכשיטים, מעילי פרווה ודברים נוספים בעלי ערך, מכל הבא ליד.

GPS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים