תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מומחים בכירים מ-BMC העולמית יגיעו לכנס BMC Summit להציג את המגמות והחידושים בניהול ה-IT

מאות משתתפים צפויים להשתתף בכנס שעורכות BMC ומטריקס, אשר יכלול חמישה מסלולים בנושאים: Service Support, שליטה ובקרה, אוטומציה וענן, Workload automation, הורדת עלויות במיינפריים ו-DB2 ● בכל מסלול ישתתפו מומחים בינלאומיים ויוצג סיפור לקוח ● הכנס יערך ביום שני, ה-27 למאי 2013, סינמה סיטי גלילות, 8:30-17:00

30/04/2013 13:29

שורה של מומחים בכירים מחברת BMC העולמית יגיעו לישראל לכנס הלקוחות השנתי BMC Summit 2013, אשר נערך על ידי חברת BMC וחברת מטריקס, נציגתה בישראל. הכנס יתמקד בשאלה – כיצד ניתן להפעיל את מערך ה-IT של הארגון בצורה היעילה והחסכונית ביותר ויוצגו בו שורה של כלים לייעול הניהול, התפעול, השליטה והבקרה של מערך ה-IT.

מאות מנהלי IT בכירים צפויים להשתתף בכנס. את המליאה מרכזית של הכנס יפתח מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס ולאחריו ידבר רוגולו סילבסטרו, סגן נשיא אזורי ב-SW Consulting, הדובר הראשי של הכנס. לאחר המליאה יוזמנו משתתפי הכנס לבחור באחד מחמישה מסלולים בנושאים המעסיקים כיום את מחלקות המיחשוב: Service Support, שליטה ובקרה, אוטומציה וענן, Workload automation, הורדת עלויות במיינפריים ו-DB2. בכל מסלול ישתתף מומחה בינלאומי מחברת BMC ויוצג סיפור לקוח של ארגון גדול בישראל. מחוץ לאולמות ההרצאות תיערך תערוכה בה יוצגו פתרונות BMC באמצעות עמדות הדגמה והתנסות בנושאים השונים בהם עוסק הכנס.

כנס BMC Summit ייערך ביום ב', 27 במאי 2013 בסינמה סיטי גלילות בין השעות 8:30-17:00. הכנס מיועד למנהלים בתחום ה-IT: מנהלי מערכות מידע, מנהלי תשתיות, מנהלי סיסטם, מנהלי תפעול, מנהלי הלפ דסק, מנהלי Data Center ומקצועני מיינפריים. בסיום הכנס תתקיים הקרנת טרום בכורה של סרט. פרטים והרשמה בטלפון 03-7330777. האירוע הינו ללא תשלום אך ההשתתפות בו מותנית בהרשמה מראש.

שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי התוכנה במטריקסשירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס: "השקענו רבות בבניית התוכן העשיר והמגוון של הכנס, אשר יכלול השנה מספר רב של מסלולים בנושאים העכשוויים, שמעסיקים את מחלקות ה-IT בארגונים – המובייל, הענן, הוירטואליזציה, הורדת עלויות, שליטה ובקרה, הורדת עומסים ועוד".

רז מייזנר הוסיפה: "לכנס יגיעו מספר מומחים בכירים מחו"ל ובמקביל בכירים מארגונים מובילים בישראל להציג את סיפור ההצלחה שלהם ביישום פתרונות לייעול הניהול, השליטה והבקרה של מערך ה-IT. אין לי ספק שכל אחד מן המשתתפים ירוויח תובנות של המומחים או של הלקוחות , ויתעדכן בטרנדים החמים והחשובים בעולם ה-IT".

הרשמה: בטלפון 03-7330777 או בכתובת המייל הבאה

אירועים קרובים