מיקרוסופט החלה לשלב את סקייפ בשירות Outlook.com

ענקית התוכנה החלה בשילוב תוכנת המסרים בשירות הדואר החינמי שלה, Outlook.com – תחילה בבריטניה ולאחר מכן בארה"ב ובגרמניה ● "אתם יכולים לבצע את השיחות בסקייפ ישירות מתיבת הדואר הנכנס שלכם - פחות הקלדה, יותר שיחות", נכתב בהודעה הרשמית של החברה

מיקרוסופט (Microsoft) החלה לשלב את תוכנת שיחות הווידיאו, השיחות הקוליות והצ'אט סקייפ (Skype) בחשבונות של לקוחותיה המחוברים לשירות הדואר החינמי שלה, Outlook.com. כזכור, הודיעה החברה לפני מספר חודשים שהיא מתכוונת להחליף את תוכנת השיחות המיידיות שלה, מסנג'ר (Messenger), עם סקייפ, אותה רכשה לפני כשנה וחצי תמורת 8.5 מיליארד דולרים.

ענקית התוכנה מתחילה בהחלפה, כאמור, תוך שהיא עושה זאת באמצעות שילוב של סקירה מוקדמת של הפתרון בחשבונות של תושבי בריטניה. בשבועות הקרובים אמורים להצטרף לניסוי גם תושבי ארצות הברית וגרמניה. בהמשך יורחב הניסוי למדינות נוספות, עד להשקה המלאה.

צירוף סקייפ לתיבת הדואר הנכנס Outlook.com דורשת הורדה חד פעמית של תוסף, שזמין עבור שלושת הדפדפנים המובילים. לקוחות שכבר פתחו בעבר חשבון בתוכנת הצ'אט יתבקשו לחבר את חשבון הדואר שלהם לפני ההרצה. ברשימת הקשרים בסקייפ יופיעו גם כאלה שהחיבור איתם מבוצע באמצעות סקייפ בלבד.

"על ידי הוספת שיחות סקייפ לדואר האלקטרוני המודרני שלכם, מיקרוסופט יוצרת עוד דרך עבורכם ליצור קשר עם האנשים הקשורים אליכם. אתם יכולים לבצע את השיחות בסקייפ ישירות מתיבת הדואר הנכנס שלכם – פחות הקלדה, יותר שיחות", נכתב בהודעה הרשמית של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים