תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אקרוניס מכריזה על פתרון הגנה על נתונים בסביבות היברידיות: ניידים, ענן ווירטואליזציה

30/04/2013 17:05

אקרוניס, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה כי היא מתרחבת מעבר לשוק הגיבוי והאחזור המסורתי. החברה הציגה פתרון גיבוי ואחזור להבטחת זמינות מידע – אשר מגן על נתונים במכשירים ניידים ומספק מענה לאסטרטגיית BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) שאימצו ארגונים רבים.

"האימוץ הנרחב של עולם הוירטואליזציה ומחשוב ענן, יחד עם השימוש ההולך וגובר בטאבלטים וסמארטפונים, מגביר משמעותית את הסיכון לאובדן מידע ודליפה של נתונים", מסביר אודי טבוך, מנהל מוצר אקרוניס במטריקס. "התפתחויות אלו מביאות לכך שלא ניתן להגן על הנתונים בסביבות חדשות אלו בגישה מסורתית באמצעות טכנולוגיות שחלף זמנן. אקרוניס מרחיבה פעם נוספת את הפלטפורמה שלה, כדי לשמור ולגבות את הנתונים בכל פלטפורמה בצורה קלה, פשוטה ואמינה עבור ארגונים בכל הגדלים".

הפיתוח החדש כולל ארכיטקטורה רציפה, המאפשרת לארגונים להטמיע הגנה על נתונים המיוצרים בפלטפורמת המק של אפל, וכן הרחבת הפלטפורמה המאוחדת של אקרוניס, עם תוספים עבור יישומים עתירי נתונים כגון SQL Server של מיקרוסופט, הנמצאים במגמת מעבר לסביבות וירטואליות.

פתרונות אלו ופתרונות נוספים של אקרוניס יוצגו בכנס שעורכות אקרוניס ומטריקס בנושא גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית בסביבות פיזיות, וירטואליות, מובייל והענן בו יוצגו האתגרים ופתרונות חדשניים בתחום זה. זהו מפגש ראשון בסדרת מפגשים שיערכו מטריקס ואקרוניס בישראל. המפגש ייערך ביום ה', 2 במאי 2013, בבית מטריקס, אבא אבן 3, הרצליה פיתוח.

"חברות מאמצות טכנולוגיות חדשות במהירות גדולה יותר מאשר הן יכולות לתכנן אסטרטגיית הגנה יעילה עבורן. ה-IT אחראי על הגנת נתונים לרוחב כל הטכנולוגיות וסביבות המחשוב. אחרי הכל, ניתן להסתמך על הנתונים רק אם ניתן לגשת אליהם בצורה מאובטחת לרוחב כל הפלטפורמות והסביבות, טאבלטים וסמארטפונים", אמר אלכס פינצ'ב, נשיא ומנכ"ל אקרוניס. "אקרוניס מספקת פלטפורמה מקיפה המאפשרת ללקוחות למזער סיכון לנתונים בצורה קלה ואמינה המתאימה לעולם של היום".

"אנו רואים את הכח של ה-Big Data, וירטואליזציה, ענן, ואת האוכלוסייה המתרחבת של עובדים עם שלושה או יותר מכשירים שונים – משנים את עולם אבטחת המידע לעד", אמרה לאורה דבואה, סגנית נשיא תחום אחסון ב-IDC. "המחקר שלנו מראה כי בגל הבא של הוירטואליזציה משתמשים יאמצו בצורה רחבה ריבוי hypervisors בסביבות המחשוב שלהם. ארגונים יתמודדו עם ניהול מורכב יותר ועומס אבטחה גובר".

אירועים קרובים