SAS הציגה גרסה חדשה של פלטפורמת האנליטיקיה הוויזואלית מתוצרתה

החברה הכניסה ב-SAS 9.4 שינויים בתחומי האנליטיקה, התובנה העסקית וניהול הנתונים, כמו גם קו נרחב שעל פי החברה, מאפשר ביצועים אנליטיים מהירים במיוחד ● בין היתר, כוללת הגרסה החדשה חידושים בניהול, פריסה וגישה של המשתמשים למערכות, יכולות אדמיניסטרציה, פיתוח תגובה והתקנות מהירים והגדלה של יכולות הגישה בענן ציבורי, בענן פרטי או באתר הלקוח

SAS הציגה במהלך כנס המשתתפים העולמי שלה, שמתקיים השבוע בסן פרנסיסקו, את מהדורת 9.4 של פלטפורמת האנליטיקה הוויזואלית מתוצרתה, שתהיה זמינה ללקוחות ביוני השנה. החברה הכניסה בגרסה החדשה שינויים בתחומי האנליטיקה, התובנה העסקית וניהול הנתונים, כמו גם קו נרחב שעל פי החברה, מאפשר ביצועים אנליטיים מהירים במיוחד.

בין היתר, כוללת הגרסה החדשה חידושים בניהול, פריסה וגישה של המשתמשים למערכות, יכולות אדמיניסטרציה, פיתוח תגובה והתקנות מהירים והגדלה של יכולות הגישה בענן ציבורי, בענן פרטי או באתר הלקוח.

הגרסה החדשה הודגמה למשתתפים, שמספרם עולה השנה על 4,000, על ידי ד"ר ג'ים גודנייט, נשיא SAS העולמית, ואג'יט סיואדסן, סגן נשיא ומנהל השיווק והמכירות של לנובו (Lenovo).

ג'ים דיוויס, סגן נשיא ומנהל המכירות של SAS, הדגים בפני באי הכנס את הכלים החדישים של מוצרי האנליטיקיה הוויזואלית. מדובר ביכולות תומכות החלטה, עצי החלטה ויכולת לשתף דו"ח במגוון אמצעים ופלטפורמות.

במסגרת הכנס יש מעל ל-490 מצגות והרצאות, כמו גם סדנאות ואולמות הדגמה שמציגים את הפתרונות של SAS ושל שותפיה העסקיים, בהם אורקל (Oracle) ו-HP.בין נציגי החברה בישראל שמשתתפים בכנס ניתן למצוא את צבי צוויג, הבעלים ויושב הראש של מיה מחשבים, המייצגת את SAS בארץ, קובי ביטר, מנכ"ל החברה, רונית לפידור בלו, סמנכ"לית הלקוחות, ואיתן צוויג, סמנכ"ל הפרויקטים. כן נוטלים בו חלק לקוחות ישראליים של החברה.

SAS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים