חברת הזרע ג'נטיקס הטמיעה פתרון BPM מרכזי לאבטחת איכות

הפתרון מבוסס על תוכנת Sequence Kinetics - מוצר ה-BPM של חברת פנמסופט ● בעזרת הפתרון איחדה החברה תהליכי איכות שבוצעו בצורה שונה באתרים שונים שלה, שפרוסים במדינות רבות בעולם, לשפה משותפת אחת שמספקת שקיפות ושיתוף מידע ● ההטמעה כללה טיפול באי התאמות ותלונות, ביצוע פעילות מתקנת, מענה על בקשות והתראות מעבדה, וניהול סיכונים

חברת הזרע ג'נטיקס, המפתחת ומייצרת זנים חקלאיים, השיקה פתרון לאבטחת איכות המבוסס על תוכנת Sequence Kinetics – מוצר ה-BPM של חברת פנמסופט. השקה זו הינה חלק מפתרון BPM נרחב יותר שמוטמע על ידי הזרע לניהול פעילויות הליבה של החברה לפיתוח וייצור זרעים.

צוות השירותים המקצועיים של פנמסופט ישראל ביצע את ההתאמות הנדרשות במוצר על מנת להתאימו לפעילות בחברת הזרע. כחלק מהפרויקט הוחלפו התהליכים הקודמים שהיו בחברת הזרע ויושמו בצורה חצי ידנית, על ידי שימוש בתוכנות מייל שונות. כיום, כל התהליכים ממוכנים, עברו תהליך אופטימיזציה ומבוקרים בעזרת טכנולוגית ומתודולוגיית BPM.

בעזרת הפתרון איחדה החברה תהליכי איכות שבוצעו בצורה שונה באתרים שונים שלה, שפרוסים במדינות רבות בעולם, לשפה משותפת אחת שמספקת שקיפות ושיתוף מידע.

ההטמעה כללה טיפול באי התאמות ותלונות, ביצוע פעילות מתקנת, מענה על בקשות והתראות מעבדה, וניהול סיכונים.

לדברי רחלי אביתר, מנהלת פרויקט ICT של הזרע, "תוכנת Sequence אפשרה לנו לבנות תהליכי איכות משותפים שמאפשרים לכל משרדי החברה לעבוד לפי פרוצדורות אחידות, לשתף מידע ולדבר בשפה אחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים