תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אינטגרציה בין פתרונות Neebula ו-ServiceNow מאפשרת שיפור וייעול תהליכי IT והגדלת זמינות של שירותים עיסקיים

שתי החברות מיוצגות בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות ● לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013

01/05/2013 13:53

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, הודיעה כי אינטגרציה בין מוצרי החברות Neebula ו-ServiceNow (המשווקים ע"י NessPRO) זמינה עבור לקוחותיה בישראל ומאפשרת לשפר ולייעל את תהליכי ה-IT הארגוניים ולהגדיל את הזמינות של שירותים עסקיים.

Neebula מספקת מוצרים לגילוי וניהול דינמי של תהליכים עסקיים בארגון. ServiceNow מספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות. השילוב של מוצרי שתי החברות מאפשר גילוי ומידול אוטומטי מהיר של השירותים העסקיים, ומעקב ועדכון אוטומטיים ודינמיים, לאחר הגילוי, של כל שינוי בתשתית באופן אוטומטי ועצמאי. העדכון מתבצע בזמן אמת ומאפשר מעקב אוטומטי אחר שינויים בעץ השירות ושמירת היסטוריה של השינויים.

הדברים נמסרו לקראת כנס שתערוך NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אשר מתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT, בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות. הכנס, ששמו "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות" יתקיים ב-3 ביוני 2013 באולם האירועים EAST ברח' קרמיניצקי בתל אביב, ובו יוצגו פתרונות הדור החדש, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם, כיוון שפתרונות אלו מספקים מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח במודל ענן או באתר הלקוח.

"NessPRO תציג בכנס את נסיונה ואת המתודולוגיה שפיתחה להתאמה אופטימלית של פתרונות ITSM (ר"ת IT Service Management) לחברות וארגונים", אמר דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO.

ServiceNow
מערכת ה-ITSM  של ServiceNow כוללת מספר מודולים מוכנים לניהול ותפעול מערך ה-IT. המודולים כוללים ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי ומחולל דו"חות יחודי ומובנה. המערכת משמשת גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים פנים-ארגוניים באופן קל ומהיר. מערכת ServceNow מיושמת במאות ארגונים בארץ ובעולם ונחשבת למערכת מובילה ע"י אנליסטים.

Neebula
המערכת מתוצרת Neebula (ניבולה) הינה כלי לניהול שירותים עסקיים (BSM – Business Service Management) הנחשב לפורץ דרך בתחום. המוצר הייחודי בונה וממדל את השירות העסקי "מלמעלה למטה": כאשר מספקים למערכת Neebula את נקודת הכניסה לשירות כלשהו,  המערכת מתחקה באופן עצמאי אחר השירות בתוך תשתיות הארגון ומשרטטת את עץ השירות באופן מושלם על כל רכיביו.

שילוב המערכות
צוות המיחשוב הארגוני יכול להשתמש במערכת Neebula על מנת לבצע גילוי ומידול של השירותים העסקיים, ולייצא את השירות, כולל הרכיבים שהתגלו והקשר ביניהם, לתוך ה-CMDB של מערכת ServiceNow. כתוצאה מכך, בעת פתיחת קריאת שירות ניתן לדעת את הקשר וההשפעה של התקלה על הרכיב ועל כלל השירות ו/או השירותים אליהם מקושר הרכיב.

המערכת מאפשרת לבצע ניתוח של גורם התקלה בשירות פגוע (Root Cause Analysis) וכן ניתוח השפעה (Impact Analysis) בעת ביצוע שינויים בתהליך ניהול השינויים.

ההיצע המשולב מאפשר ניתוח, מיפוי ויצירת דו"חות מתקדמים המאפשרים לראות עד כמה השירותים השונים מתפקדים בצורה טובה, וכיצד משפיעים הרכיבים השונים על השירות ועל שירותים תלויים.

"שילוב ההיצע של Neebula ו-ServiceNow משפר במידה ניכרת את ניהול השירותים בארגון, תוך תמיכה מלאה בסביבות וירטואליות מתקדמות ובסביבות מבוססות ענן, ותוך קבלת יכולת לניהול ומעקב אחר שינויים וביצוע Impact Analysis מדויק", אמר אבנר מימון, יועץ בכיר ומנהל מוצרים ב-NessPRO.

אירועים קרובים