תוכן שיווקי

קמינריו מכריזה על גרסה 4 של פתרון ה-All Flash Storage

הגרסה החדשה, המבוססת על ארכיטקטורת האחסון Scale Out הקיימת של החברה אשר מוטמעת בהצלחה בסביבות הייצור של עשרות ארגונים, כוללת שיפורים משמעותיים ויכולות חדשות

01/05/2013 14:26
פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. קמינריו

קמינריו הישראלית, המובילה בתחום אחסון All Flash Storage המבוסס ארכיטקטורת Scale-Out (יכולת התרחבות לינארית), הכריזה על גרסה 4 של Kaminario K2.

הגרסה החדשה, המבוססת על ארכיטקטורת Scale-Out הקיימת של קמינריו, אשר פועלת בהצלחה בסביבות הייצור של עשרות לקוחות מזה מספר שנים, כוללת מגוון שיפורים ויכולות הבאים לידי ביטוי בין היתר בפתרון אחסון מהיר יותר, ביצועים מובטחים, פשטות הטמעה והפעלה וכן TCO  (עלות בעלות כוללת) נמוך יותר.

גרסה זו, שפותחה במטרה לענות על הביקוש הגובר לאחסון פלאש-SSD בקרב ארגונים בכל סדר גודל, מבוססת על הארכיטקטורה הקיימת של קמינריו – ארכיטקטורת אחסון הפלאש היחידה אשר מספקת ביצועים עקביים וודאיים לאורך זמן עבור סביבות עבודה מעורבות (OLTP, OLAP, VDI) ברמת זמינות גבוהה, התאוששות מהירה והגנה על נתונים ברמת Enterprise Storage.

בניגוד למערכי האחסון הקיימים כיום ברוב הארגונים המבוססים על ארכיטקטורת אחסון מסורתיות שתוכננו לפני 20 שנה, Kaminario K2 יכולה לספק גידול ליניארי בנפח ובביצועים ללא פגיעה ברמת השירות (SLA) של האפליקציות בארגון. נתון זה חשוב לאור העובדה כי הצמיחה הנוכחית בנפחי האחסון היא בקצב של 100% בשנה ובחלק גדול מהארגונים עומסי העבודה מצד אפליקציות קריטיות צפויים לצמוח ב-70% במהלך ארבע השנים הקרובות. יכולות אלו של Kaminario K2 יאפשרו לארגונים להתמודד בהצלחה עם אתגרי האחסון הנוכחיים ואלו העתידיים להגיע  מבלי להיגרר לעלויות נוספות ומבלי לפגוע ברמת הביצועים של האפליקציות הארגוניות.

גרסה 4 של Kaminario K2 כוללת חידושים כגון: ביצועים גבוהים ועקביים: 400% שיפור ברוחב פס לכתיבה/קריאה מאשר בגרסאות קודמות, שיפור בזמני תגובה (120 מיקרו שניה לכתיבה), ושיפור ברמת ה-IOPS – ברמה הגבוהה ביותר בעולם האחסון; עלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה: שיפור של 500% בשטח הרצפה, צריכת חשמל נמוכה יותר ורמת עלויות נמוכה יותר מגרסאות קודמות; יציבות וזמינות: אפשרות שדרוגים ללא השבתה, החלפת רכיבי מערכת ללא השבתה, רמת ביצועים מובטחת גם במקרה של כשל ברכיב כלשהו עם השפעה מינימאלית על המערכת, יכולת הגנה על הנתונים ויצירת סביבות עבודה בצורה חסכונית על ידי טכנולוגיות Snapshots תוך שימור רמת ה-SLA של האפליקציות; פשטות בניהול המערכת: תמיכה מורחבת בסביבות וירטואליזציה של שרתים ותחנות עבודה (VDI) כגון VMware VAAI, OpenStack ו-RESTful APIs. אפשרות לחיבוריות iSCSI בנוסף לחיבוריות FC.

לדברי דני גולן, מנכ"ל קמינריו, "אנו גאים להכריז על הגרסה החדשה Kaminario K2. זהו פתרון האחסון מבוסס הפלאש היחיד בתעשייה שכבר מספק ללקוחות ביצועים גבוהים ללא פשרות בכל שלושת המימדים: זמני התגובה נמוכים (Latency),רוחב פס (Throughput) ו- IOPS (קצב קריאה וכתיבה בדיסק) בצורה בלתי תלויה. הביצועים שלנו הם מובטחים, עקביים ויציבים לאורך זמן. לקוחות שלנו שאימצו את פתרון ה-K2 צמצמו משמעותית את העלות הכוללת שלהם בהשוואה לפתרונות הקיימים שלהם".

לדברי דן אייקאנו, דירקטור מחקר בתחום מערכות האחסון בחברת המחקר IDC, "השוק הארגוני המחפש להשקיע ב-All Flash Storage דורש ביצועים, סקלביליות ויציבות. הגרסה החדשה של Kaminario K2 מספקת בצורה מלאה את כל המכלול בפתרון אחד שמתאים הן לארגונים גדולים והן לארגונים בינוניים".

לפרטים נוספים על גרסה 4 של Kaminario K2 ניתן לצפות בדוח של חברת המחקר Taneja Groups בכתובת הבאה.

אירועים קרובים