תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניהול חוויית משתמש ביישומים ניידים

02/05/2013 15:53

Aternity, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, משווקת פתרון לניהול חוויית משתמש ביישומים ניידים. הפתרון, ששמו Aternity Mobile Performance Intelligence, מאפשר לארגונים להתבונן בחויית משתמשי הקצה בכל טרנזקציה, על מכשירים ניידים, בכל מקום ובכל עת. ל-Aternity לקוחות מובילים בישראל בתחומי הטלקום, הביטחון, הפיננסים ועוד.

הפתרון של Aternity לניהול חוויית משתמש בישומים ניידים, יוצג בכנס שתערוך NessPRO  ב-3 ביוני 2013, בנושא מיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב ארגוניות. הכנס, ששמו "ניהול ותפעול IT  בקלות ובפשטות", יתקיים באולם האירועים EAST ברח' קרמניצקי בתל אביב. NessPRO מתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT.

"המנמ"ר הארגוני מצוי כיום בבעיה בכל הקשור לניטור חוויית המשתמש באפליקציות הליבה של הארגון הפועלות על מכשירים ניידים", אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. "על המנמ"ר לאסוף ולמדוד נתונים הנדרשים על מנת לדעת כיצד המשתמשים חווים את ביצועי המכשירים הניידים. לדוגמא – האם הם עומדים ברמת השירות הנדרשת, ואיזה משתמשים סובלים מביצועים ירודים של המכשירים הניידים. Atenity מספקת את את המפתח לקבלת החלטות בזמן אמת, הקשורות למכשירים הניידים".

"הצרכים של הלקוחות והשותפים שלנו בכל הקשור לחוויית משתמשי קצה מדגישים את העובדה כי בסביבה העסקית של היום, מכשיר נייד הוא נקודת הגישה בעלת הצמיחה המהירה ביותר עבור יישומים עסקיים קריטיים", אמר טרבור מץ, נשיא ומנכ"ל Aternity. "Aternity מספקת  חוויית משתמש מיטבית בין אם המשתמשים נמצאים בעבודה, בבית או בתנועה".

MFPI Aternity מספק פלטפורמת ניטור מקיפה של כל סוגי היישומים הפועלים תחת מערכות ההפעלה iOS ו-Android. בנוסף, Aternity MFPI אוסף באופן שוטף ערכים מפורטים הקשורים למכשירים הניידים. הדבר מאפשר ללקוחות Aternity להרחיב את הפתרון גם לסביבה הניידת.

תמיכה בכל סוגי היישומים הניידים
Aternity MFPI תומך בכל סוגי היישומים הניידים ללא קשר למנגנון האספקה שלהם:

– יישומים  ניידים מקומיים (iOS, אנדרואיד): תמיכה במיכשור של יישום בינארי וערכת פיתוח תוכנה עבור מפתחי יישומים ניידים.
–  יישומי אינטרנט ניידים (כולל HTML5): תמיכה במיכשור JavaScript דינמי.
– יישומים ניידים וירטואליים: תמיכה בניטור XenApp ויישומים ניידים המועברים באמצעות VDI

המיכשור המהיר ביותר ליישומים ניידים
Aternity MFPI מספק את הדרך הפשוטה ביותר  להפעלת יישומים ניידים מקומיים על גבי מכשירים ניידים לצורך ניטור ביצועים. בניגוד לגישות אחרות לניהול ביצועי יישומים, Aternity MFPI אינו דורש ממפתחים להוסיף בזמן הפיתוח "תגי ניטור" לתוך היישומים שלהם על מנת לתמוך ביישומים ניידים מקומיים. במקום זאת, Aternity מספקת תהליך "מיכשור בינארי" אוטומטי בלחיצת כפתור לפני פריסת היישום בחנות היישומים הפרטית של הארגון או על גבי השרת.

ניטור רציף של ערכים בהתקנים ניידים, רשתות ושירות
Aternity MFPI אוסף באופן שוטף ערכים הקשורים להתקנים, רשתות ושירות, כגון:

– החומרה של ההתקנים ומידע על משאבים כולל סוללה חלשה, קצב הפריקה, האיחסון הכולל והאיחסון הזמין, הזיכרון הכולל והזיכרון הזמין, עומס CPU ועוד.
– תכונות מצב ההתקן, כולל מערכת ההפעלה וגירסת הקושחה, הספק, המיקום, מצב ה-roaming ועוד.
– תכונות רשת הסלולר כולל סוג הרשת, מצב הסיגנל והעוצמה, הפרמטרים של הרשת, ועוד.
– תכונות רשת ה-Wi-Fi כולל סוג הרשת, מצב הסיגנל והעוצמה, SSID, הפרמטרים של הרשת ועוד.

NessPRO, המתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT, משיקה את הדור הבא של הפתרונות, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם. פתרונות אלו מספקים מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח, במודל ענן או באתר הלקוח.

אירועים קרובים