חדש באינסטגרם: אפשרות לתייג אנשים ופריטים בתמונות

המשתמשים, ורק הם, יכולים לתייג מעתה מי הופיע בתמונות שהעלו והיכן הן צולמו ● אדם שירצה להיות מתויג בתמונה מסוימת יצטרך לבקש זאת מהמשתמש שהעלה את התמונה – וזה יוכל לאשר את הבקשה או לסרב לה ● על פי אינסטגרם, "בכיתובים ובתגיות # אפשר למצוא תשובה לשאלה 'מה' ובמפות המצורפות לתמונות - לשאלה 'היכן', אך עד היום לא ניתן היה למצוא תשובה לשאלה 'מי'"

משתמשי אינסטגרם (Instagram) יכולים לתייג מעתה אנשים, מקומות ופריטים בתמונות – בדומה למשתמשי פייסבוק (Facebook), החברה שרכשה את השירות.

התפקוד החדש, המכונה Photos of You, משלים את היישום, נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של אינסטגרם. על פי החברה, "בכיתובים ובתגיות # אפשר למצוא תשובה לשאלה 'מה' ובמפות המצורפות לתמונות אפשר למצוא תשובה לשאלה 'היכן', אך עד היום לא ניתן היה למצוא תשובה לשאלה 'מי'".

יצוין, כי רק המשתמשים עצמם יכולים להוסיף תגיות לאנשים שמופיעים בתמונות שהעלו ולהקל בכך עליהם למצוא תמונות בהן הם מופיעים. כאשר משתמש מסוים מבקש להוסיף תגית עם שם של מישהו, מקבל מעלה התמונה הודעה על כך והוא יכול לאשר את הוספת התגית או לסרב לה. התגית נוספת רק לאחר שמתקבל אישור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים