תוכן שיווקי

שיתוף פעולה בינלאומי לעידכון קורס ההסמכה ל-PMP בבית הספר לניהול פרויקטים של matan

05/05/2013 15:20

העידכון מבוצע בשיתוף פעולה בין לאומי עם יועץ אירופאי מוביל בתחום. המבחן צפוי להשתנות בחודש יולי הקרוב בעקבות פירסומו של ה-PMBOK Guide – Project Management Body of Knowledge בגירסה 5 ויכלול תחום ידע חדש (Stakeholders management) וכן תוספות ושינויים בתהליכי העבודה – Work Process.

עירית קיזלשטיין, PMP, מנהלת פעילות הייעוץ והמתודולוגיה לניהול פרוייקטים בחברת מתן ומדריכת הקורס, מתארת את השינויים: "תשעת תחומי הידע הקיימים ב-PMBOK הינם: ניהול אינטגרציה, ניהול תכולה, ניהול עלות, ניהול זמן, ניהול איכות, ניהול ניהול תקשורת, משאבי אנוש, ניהול סיכונים וניהול רכש. תחום הידע שהתווסף השנה הינו Stakeholder Management Project. תחום ידע זה מתמקד בבעלי העיניין השונים הקשורים לפרוייקט והחשיבות בשילובם בשלבי הפרויקט השונים. כמו כן עודכנו מספר שלבי תכנון בתחומי הידע השונים. יש חשיבות רבה לשילוב שינויים אלו במערך הקורס, להכנה מרבית של המשתתפים וכמובן להצלחה בבחינה".

קורס הכנה להסמכת PMP יצא לדרך ב-5/6/2013 ל-5 מפגשים פעם בשבוע. במהלך הקורס נעזור למשתתפים לזהות את החוזקות והחולשות שלהם דרך הבנת 10 תחומי הידע הנדרשים בניהול פרויקטים מוצלח. למידע נוסף.

בבית הספר לניהול פרויקטים של matan עורכים קורסים מתקדמים נוספים לניהול פרויקטים כמו קורס מנהלי אדמיניסטרציה של MS Project Server וכן קורס לניהול פרויקטים אפקטיבי בעזרת MS Project.

עירית קיזלשטיין מוסיפה לגבי קורס ניהול פרויקטים אפקטיבי בעזרת MS Project: "יש חשיבות רבה להשתתפות בקורס למשתמים חדשים, אך גם למשתמשים מנוסים הלומדים דרכים חדשות ונכונות יותר לשימוש בכלי ולהוציא ממנו את המירב והמיטב תוך שיפור תהליך הניהול של הפרויקט".

הקורס הינו יחודי ואינו עוסק רק במסכים ובכפתורים אלא בליבת הפעילות – תהליכי ניהול הפרויקטים ומימושם באמצעות הכלי. הקורס מאפשר הבנה מעמיקה לתהליך התזמון והעבודה של המערכת תוך מיקסום יכולות והעצמת יכולות הניהול.

הקורס הקרוב יפתח ב-25/6/13 – מוזמנים לקרוא פרטים נוספים באתר החברה.

לקבלת מידע נוסף

אירועים קרובים