דיווח: יו-טיוב עומדת להשיק שירות וידיאו בתשלום

אתר שיתוף הווידיאו עשוי להשיק עוד השבוע שירות חדש שיכלול עד 50 ערוצים ויינתן תמורת תשלום - כך על פי ידיעה שפורסמה בפייננשל טיימס ● ביו-טיוב סירבו למסור מתי האתר יושק אולם אישרו שהם בוחנים את האפשרות "ליצור פלטפורמה למנויים שתאפשר להציע תכנים רבים עוד יותר, להנאתם של משתמשי יו-טיוב ולהפקת הכנסות נוספות ליוצרים" ● על פי ההערכות, מחירו של השירות החדש יהיה 1.99 דולרים לחודש

טרנדית. יוטיוב

יו-טיוב (YouTube) עשויה להשיק עוד השבוע שירות חדש שיכלול עד 50 ערוצים ויינתן תמורת תשלום – כך על פי ידיעה שפורסמה בפייננשל טיימס (Financial Times), שנסמכת על "מקורות יודעי דבר". התשלום, על פי ההערכות, יעמוד על 1.99 דולרים לחודש.

ביו-טיוב סירבו להגיב על המועד המתוכנן להשקת השירות בתשלום, אך אישרו שהם בוחנים את האפשרות "ליצור פלטפורמה למנויים שתאפשר להציע תכנים רבים עוד יותר, להנאתם של משתמשי יו-טיוב ולהפקת הכנסות נוספות ליוצרים, מעבר למודלים הקיימים של השכרה ופרסום".

בינואר פורסם, כי יו-טיוב פנתה למספר חברות הפקה והציעה להן לפתח תכנים עבור האתר. במקביל פורסם, כי התגלו ביישום יו-טיוב למכשירי אנדרואיד (Android) שתי שורות קוד המתייחסות לשירות עתידי שמיועד למנויים בתשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים