תוכן שיווקי

ניר קליינמן, מנהל תחום האחסון ביבמ: "תיק פיתרונות האחסון של יבמ: הובלה טכנולוגית ושימת דגש על יעילות וחסכון ללקוח"

07/05/2013 10:17

היקף המידע בעסקים וארגונים ממשיך לגדול בקצב גבוה ויוצר פער בין כמות המידע לבין היכולת לנהל ולתמוך בו בצורה יעילה ובטוחה. על מנת לגשר על פער זה נוצר צורך בשינוי תפיסה או שינוי טכנולוגי משמעותי. יבמ זיהתה את הצורך בפיתוח יכולות ייחודיות אשר יאפשרו לקבוצת התפעול להתמודד עם הנפחים ההולכים וגדלים ובאותה עת יאפשרו גם לארגון להתייעל ולחסוך בהוצאות התפעוליות.

יבמ ביצעה מספר רכישות אסטרטגיות, לצד פיתוח מבית, על מנת להרחיב את תיק פיתרונות האחסון וכיום מביאה חדשנות טכנולוגית מובילה בעלת יכולות ייחודיות. יבמ מתמקדת בפתרונות שמספקים ערך ממשי ללקוח תוך שימת דגש על שיפור היעילות, אופטימיזציה וחסכון בעלויות. וירטואליזציה בתחום האחסון נמצאת בראש רשימת הנושאים "החמים" ומאומצת כיום ע"י לקוחות באופן נרחב. תהליך דומה, שהתרחש לפני מספר שנים בתחום הוירטואליזציה לשרתים, מתרחש כיום בתחום האחסון.

הפתרון המוביל של יבמ בתחום הוירטואליזציה נקרא SAN Volume Controller (ר"ת SVC) והוא מאפשר לנהל, מנקודת ממשק אחת, את כל תשתיות האחסון. פשטות הניהול נחשבת לפורצת דרך ומאפשרת לבצע את הפעילות השוטפת ביתר קלות. יכולת הוירטואליזציה מאפשרת ללקוח לאזן עומסים, ביצועים ונפחים תוך ניצול מקסימאלי של מערכי האחסון הקיימים וכל זאת מתבצע בצורה אוטומטית, פשוטה וללא הפרעה לעבודה הרציפה והשוטפת של המשתמשים.

יבמפתרון ה-SVC כולל יכולת דחיסה ייחודית הנקראת RTC (ר"ת Real Time Compression). ה-RTC מאפשר לחסוך בנפח הדיסק הנדרש, בשטח הרצפה, בחשמל ובעלויות הכוללות. הדחיסה מתבצעת בזמן אמת וללא פגיעה בביצועיים. רמות הדחיסה נעות בין 50% ועד 80%, לרבות דחיסת המידע של מערכי האחסון הקיימים וצמצום הצורך ברכש עבור גדילה עתידית.

בחודש שעבר השקיה יבמ סדרת פתרונות חדשים, בשם FlashSystems, מבוססי מערכי פלאש. שילוב מערכי ה-FlashSystems מאחורי שכבת הוירטואליזציה SVC, מאפשר לבנות פתרון חכם ויעיל, אשר מבוסס על ניוד מידע אוטומטי בין השכבות שונות (Easy Tier) – החל ממערך פלאש שמשמש כשכבה המהירה ביותר ותומך ב-K IOPs 500 ב-1U ועד לשכבות נמוכות יותר ואיטיות יותר כגון SAS ו-NSAS.

חלק גדול מהאפליקציות כגון OLTP ו-DBs דורשות ביצועים מאוד גבוהים על פני נפח מידע יחסית קטן תוך שימוש במספר רב של דיסקים מסתובבים מהירים. שילוב מערכת פלאש FlashSystems תחת שכבת הוירטאליזציה יקטין את הצורך בשימוש בדיסקים המסתובבים וישפר את הביצועים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לניר קליינמן או למוקד הלקוחות של יבמ בטלפון 6008*

אירועים קרובים