אדובי תפסיק להציע את חבילות Creative Suite הקבועות

במקום החבילות, תציע ענקית התוכנה יישומים במתכונת ענן ובדמי מנוי בלבד תמורת 50 דולרים לחודש ● סקוט מוריס, מנהל השיווק של התוכניות: "ברור לנו שזה יהיה מעבר קשה בעיני חלק מהלקוחות, אך אנו סבורים שבטווח הארוך זהו המהלך הטוב ביותר"

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) לא תציע עוד את חבילות Creative Suite – כך הודיעה החברה אתמול (ב'). במקומן, תציע אדובי את תוכנית המנויים Creative Cloud – תמורת 50 דולרים לחודש – או תוכניות דומות אחרות. מדובר בשינוי משמעותי במודל העסקי של החברה, שיבוא לידי ביטוי, כאמור, גם בכיסם של לקוחותיה.

"איננו מתכוונים להשיק עוד גרסאות קבועות של כלי CS או חבילות. מעתה והלאה נתמקד בתוכניות Creative Cloud בלבד", אמר סקוט מוריס – מנהל שיווק של תוכניות Creative Cloud.

כשהשיקה אדובי את תוכנית המנויים Creative Cloud בשנה שעברה, מנהלי החברה לא היו בטוחים עדיין מה יהיה מקומה של תוכנית המנויים – לצד הרישיונות הקבועים של חבילות Creative Suite, או במקומן. אולם, תוכניות Creative Cloud התקבלו בהתלהבות על ידי הלקוחות, ותהליך עדכון הגרסאות של החבילות הקבועות נתפס כיום כאיטי ומסורבל. לפיכך, הוחלט בחברה לקדם במרץ את תוכנית המנויים.

"אנו מצפים כי תהליך המעבר יימשך עוד מספר שנים. אולם, גם אנו בעצמנו הופתענו מההצלחה של תוכנית המנויים", אמר מוריס. "ברור לנו שזה יהיה מעבר קשה בעיני חלק מהלקוחות, אך אנו סבורים שבטווח הארוך זהו המהלך הטוב ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים