מדיה-טק הכריזה על מערכת על שבב חדשה לטלפונים חכמים

המערכת, MT6572, מיועדת להפחית את עלויות היצור של הטלפונים החכמים, לפשט את התכנון שלהם וכן לזרז את זמן ההגעה לשוק ● ה-MT6572 מציעה מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ לכל היותר, המבוסס על טכנולוגיית ה-Cortex-A7 של ARM בשילוב עם שבב Wi-Fi ,GPS ובלוטות', רכיב FM, שבב גרפי שתומך ברזולוציה של עד 9640x540 פיקסלים, תמיכה במצלמה באיכות של עד חמישה מגה-פיקסלים ויכולת לצלם ולהציג וידיאו באיכות של 720p

מדיה-טק (MediaTek), יצרנית שבבים לתחום המובייל, הכריזה על מערכת על שבב חדשה (SoC) שמיועדת לרמת הכניסה של שוק הטלפונים החכמים. לפי החברה, המערכת, MT6572, מיועדת להפחית את עלויות היצור של הטלפונים החכמים באופן משמעותי, לפשט את התכנון שלהם וכן לזרז את זמן ההגעה לשוק. זאת, מאחר שלדבריה, היא מאפשרת תכנון יעיל וחסכוני של מעגל מודפס 4 שכבתי, שמכיל את כל מה זקוק שהטלפון זקוק לו.

יצוין, כי מדיה-טק מספקת פתרונות SoC לשוק הנמוך עד הבינוני של הטלפונים, וה-Aiki 4 וה-Aiki 5 של חברת Xtreamer מבוססים על מערכות על שבב שמייצרת החברה.

ה-MT6572 מציעה מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ לכל היותר, המבוסס על טכנולוגיית ה-Cortex-A7 של ARM בשילוב עם שבב Wi-Fi ,GPS ובלוטות' (Bluetooth), וכן רכיב FM. בנוסף כוללת המערכת שבב גרפי שתומך ברזולוציה של עד 9640×540 פיקסלים (qHD), תמיכה במצלמה באיכות של עד חמישה מגה-פיקסלים ויכולת לצלם ולהציג וידיאו באיכות של 720p. כמו כן, משלבת החברה במערכת את המודם שלה שתומך בתקשורת +HSPA ו-TD-SCDMA.

"מדיה-טק מגדירה מחדש את מגזר רמת הכניסה ומזיזה את קו הכניסה לעיבוד כפול ליבות", אמר ג'פרי ג'ו, מנכ"ל יחידת עסקי הטלפונים החכמים בחברה. לדבריו, "האפשור של פלטפורמות ביצועים גבוהות עם תכנון ייחוס שקל לאמץ מספק ללקוחות שלנו דרך מהירה להתייחס להזדמנויות שמופיעות במהירות בשוק המובייל. באמצעות ה-MT6572 יכולים שותפינו להציע טווח שלם של טלפונים חכמים שמיועדים לכל המגזרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים