חברת Entrasys מציגה את OneFabric Connect SDN

החברה מצטרפת בכך לתחום המתפתח של רשתות SDN, שבו מתמקדים פחות בארכיטקטורה ויותר ביישומים ובשירותים שיפעלו בתשתית ● המוצר החדש מיועד לאפשר לשותפים ליצור יישומים שבהם יוכלו חברות עסקיות להשתמש ברשת SDN, על מנת ליהנות מגמישות, כושר הרחבה ויכולת תכנות של תשתיות הרשת

חברת Entrasys מצטרפת לתחום המתפתח של רשתות SDN (ר"ת software-defined network), שבו מתמקדים פחות בארכיטקטורה ויותר ביישומים ובשירותים שיפעלו בתשתית.

מנהלי Entrasys הציגו את OneFabric Connect SDN – מוצר שמיועד לאפשר לשותפים ליצור יישומים שבהם יוכלו חברות עסקיות להשתמש ברשת SDN, על מנת ליהנות מגמישות, כושר הרחבה ויכולת תכנות של תשתיות הרשת.

בכך מרחיבה החברה למעשה את ההיצע של מוצרי OneFabric Connect, שהושקו בפברואר. מטרתם של המוצרים הללו היא לאפשר למפתחים מצד שלישי לשלב יישומים שיתנו מענה לסוגיות כמו ניידות בארגון, רישום קל של מכשירים ברשת ושימוש במכשירים שבבעלות העובדים (BYOD).

עלי קפל, מנהל לשיווק מוצר ב-Entrasys, כתב בבלוג של החברה, כי "אנחנו מאמינים שיש לשים את הדגש על שירותים חדשים ומבודלים, באמצעות יישומים שפועלים בארכיטקטורת SDN".

על החברות הנוספות שפועלות בשוק של רשתות ה-SDN נמנות ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), סיסקו (Cisco), הסטארט-אפ Big Switch Networks ו-HP. ב-IDC מעריכים שהשוק של רשתות ה-SDN עתיד לצמוח בקצב מהיר, כאשר ההכנסות צפויות לעלות מ-360 מיליון דולרים השנה ל-3.7 מיליארד ב-2016.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים