EMC הכריזה על שורה של מוצרים ושדרוגים בוועידה העולמית שלה

על חבילות ניהול תוכנה חדשות ומשודרגות, שמיועדות לספק שקיפות מלאה בכל הנוגע לאחסון, רשת ותשתית מיחשוב ● מערכת ה-EMC Service Assurance Suite החדשה והעדכונים ל-EMC Storage Resource Management Suite חולקים שכבת תצוגה משותפת יחד עם ה-ViPR, שהושקה ביום הראשון של הכנס, ומספקים ויזואליזציה של נכסי ה-IT בארגון

ענקית האחסון והמידע EMC מנצלת את כנס הענק שלה בלאס וגאס, EMC World 2013, להכריז על חידושים נוספים במוצריה. מלבד ההכרזה על ViPR, שאירעה ביום הראשון של הכנס, הודיעה החברה על חבילות ניהול תוכנה חדשות ומשודרגות, שמיועדות לספק שקיפות מלאה בכל הנוגע לאחסון, רשת ותשתית מיחשוב – לרבות אינטגרציה חדשה והדוקה עם EMC ViPR. מערכת ה-EMC Service Assurance Suite החדשה והעדכונים ל-EMC Storage Resource Management Suite חולקים שכבת תצוגה משותפת יחד עם ה-ViPR ומספקים ויזואליזציה של נכסי ה-IT בארגון.

יתירה מכך, EMC השיקה את ה-EMC Data Protection Suite, המקלה על רכישה, הטמעה ושימוש בפתרונות הגיבוי והארכוב של החברה, מפחיתה את עלות הבעלות הכוללת ומספקת ללקוחות הגנה על ההשקעה. ככל שארגונים ממשיכים לאמץ את מודל ה-IT כשירות, כך חיוני לאמץ מודל של הגנה על מידע כשירות, וה-EMC Protection Storage Architecture תומכת בשינוי זה.

EMC אף הכריזה, כי היא עובדת על הגרסאות הבאות של מערכת ההפעלה EMC Isilon OneFS scale-out NAS. כמו כן, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה Isilon תגדיל את יכולתם של הלקוחות לרתום את העוצמה הטרנספורמטיבית של ה-Big Data. היא תכלול יכולות דה דופליקציה של נתונים ותכונות של ביקורת ואבטחה, כמו גם שיפורים לאחסון מבוסס אובייקטים, Hadoop HDFS 2.0 ושיתוף קבצים ארגוני ב-Syncplicity.

עוד הכריזה החברה במהלך Momentum, ועידת ניהול המידע, שמהווה חלק מכנס EMC World 2013, על פתרונות חדשים עבור תעשיות האנרגיה, מדעי החיים והבריאות. פתרונות אלה שייכים לפורטפוליו המוצרים של EMC Documentum, שמיוצגת בישראל על ידי NessPRO. פתרונות אלה מסייעות ללקוחות להתמודד עם אתגרי ניהול מידע של משימות קריטיות, תוך שמירה על רמה גבוהה של יעילות, פרודוקטיביות משופרת ותאימות לתקנות.

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים