מערכת ההפעלה iOS 7 החלה להופיע ברישומי יומן של תעבורת אינטרנט

הסטארט-אפ Onswipe, המתאים אתרי אינטרנט למכשירי מגע, מציין כי בוחני מערכת ההפעלה החדשה היו אחראיים לקרוב לרבע מהביקורים בשבוע האחרון באתרים המשתמשים בטכנולוגיה של החברה ● בתוך כך, הודיעה ענקית הטכנולוגיה כי תחשוף את ה-iOS 7 בוועידת המפתחים בתחילת חודש הבא

מערכת ההפעלה הבאה של אפל (Apple) זוכה כבר לנוכחות מוגברת ברישומי יומן של אתרי אינטרנט, עוד לפני ההשקה הרשמית לציבור הרחב – כך מדווחים מהסטארט-אפ Onswipe, אשר מתאים אתרי אינטרנט למכשירי מגע דוגמת טלפונים חכמים ומחשבי לוח.

מ-Onswipe מסרו לבלוג TechCrunch, כי הבוחנים של הגרסה הבאה למערכת ההפעלה של אפל למכשירים ניידים, היו אחראים כבר לקרוב לרבע מהביקורים שנערכו בשבוע שעבר באתרי האינטרנט שמשתמשים בטכנולוגיה של Onswipe. גם באתר Macrumors דיווחו על נוכחות מוגברת של מכשירים המצוידים במערכת ההפעלה iOS 7 שבעליהם ביקרו באתר.

אין זו הפעם הראשונה שבה הופיעו דיווחים על ביקורים באתרים במערכת הפעלה חדשה של אפל, זמן רב לפני שזו שוחררה לציבור הרחב. במקרה של מערכת ההפעלה OS X 10.8, למשל, הופיעו דיווחים כאלה ארבעה חודשים לפני השחרור הרשמי. במקרה של OS X 10.7 הופיעו דיווחים כאלה שנה תמימה לפני ההשקה הרשמית.

באשר ל-iOS 7, אפל כבר הודיעה כי בכוונתה לחשוף את מערכת ההפעלה החדשה בוועידת המפתחים שתיערך ב-10 ביוני. על פי השמועות, מבקשים באפל לרענן את המראה של מערכת ההפעלה למכשירים ניידים, ואת התחושה שהיא מעניקה. זאת, לאחר שלא חלו בה שינויים בתחומים אלה מאז הופעת הבכורה של מכשירי iPhone, בשנת 2007.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים