מיקרוסופט: גרסה חדשה של ערכת היישומים בענן תאפשר שיתוף פעולה בין משתמשים – בזמן אמת

הגרסה החדשה פועלת בתוך דפדפן של חבילת Office 365, שכוללת גרסאות מקוונות של וורד, אקסל, פאוור-פוינט ויישום המחברת OneNote - ומאפשרת לחבר מסמכים עם שותפים בזמן אמת ● יישומי האופיס ברשת יהיו זמינים בקרוב גם למשתמשי טאבלטים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד

משתמשי יישומיי האופיס (Office) ברשת של מיקרוסופט (Microsoft) יוכלו בקרוב להתחיל לשתף פעולה באופן מלא, תוך שהם רואים את השינויים במסמכים בזמן אמת. מדובר בשיתוף פעולה ביישומי הענן של ערכת היישומים. הגרסה האמורה פועלת בתוך דפדפן של חבילת Office 365, שכוללת גרסאות מקוונות של מעבד התמלילים וורד (Word), הגיליון האלקטרוני אקסל (Excel), תוכנת המצגות פאוור-פוינט (PowerPoint) ושל יישום המחברת OneNote. כך, ניתן לחבר מסמכים עם שותפים בזמן אמת.

על פי אמנדה לפברה, מנהל שיווק המוצר במיקרוסופט, יכולת זו מטרתה לשפר את החוויה בעת עריכת מסמכים בשיתוף פעולה, בסביבה מרובת משתתפים. "אנחנו נציג כתיבה משותפת בזמן אמת של יישומי ה-ווב של אופיס, כך שכל הכותבים ייראו נוכחות וערכיה באופן אוטומטי בזמן שדברים מתרחשים, בלי כל צורך לרענן את הדף", אמרה. "אמנם מדובר בשינוי עדין, אבל עם זאת זהו שיפור גדול שיאפשר שיתוף פעולה עשיר יותר".

בינתיים, החברה הפעילה את אפשרות זו רק עבור מוצר הפאוור-פוינט, כשהיא משתמשת בו כסוג של בטא במטרה לשפר את הביצועים לפני שהיא תשולב גם בשאר יישומי האופיס.

מעבר לכך, הודיעה החברה שיישומי האופיס ברשת יהיו זמינים בקרוב גם למשתמשי טאבלטים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). כיום הם זמינים למשתמשי חלונות 8 (Windows 8) ולמשתמשי מכשירי ה-iPad של אפל (Apple).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים