תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | פיתוח תוכנה בטכנולוגיה הטובה ביותר, המהירה ביותר והיעילה ביותר

12/05/2013 13:05

מאת בני מקובסקי, ארכיטקט ראשי, CA Technologies ישראל

"אחת השותפות החזקות של TIBCO בעולם ובישראל היא CA Technologies. הבסיס לשיתוף הפעולה הוא סוויטת CA LISA Application Delivery suite, המטפלת ברוב האתגרים הקריטיים ביותר של DevOps ומסייעת לארגונים המספקים יישומים בקצב מהיר לספק יישומים לשוק במהירות רבה יותר, באיכות מעולה ובעלויות מופחתות. החבילה כוללת: יצירת מודלים של מערכות ושירותים להפחתה או מניעה של מגבלות או מכשולים בזמן הפיתוח, כגון זמינות מוגבלת של סביבות עבודה, מערכות או תוכנות ונתוני בדיקות לא מלאים אשר מונעים מאיתנו להתקדם בזמן הפיתוח ולא מאפשרים אספקת יישומים בזמן.

CA LISA מאפשרת:

•    לשפר את איכות הפיתוח על-ידי זיהוי שגיאות בשלב מוקדם יותר במחזור הפיתוח; להאיץ את זמן היציאה לשוק עבור שירותים מעודכנים או חדשים;
•    לצמצם את עלויות התשתית והשירותים במתכונת תשלום לפי שימוש;
•    לצמצם את הצורך בחומרה פיזית ובמעבדות ואת המאבקים עליהן;
•    לאפשר פיתוח מקבילי בסביבה וירטואלית הזמינה 24 שעות ביממה.

TIBCO, המהווה שכבת אינטגרציה לבניית תהליכים עסקיים, מספקת מתאמים למגוון רחב מאוד של רכיבי קצה. CA LISA, המבוססת פרוטוקולים סטנדרטים מתחברת באופן אופטימלי ל-TIBCO ומאפשרת לארכיטקט התוכנה בסביבת TIBCO להמשיך לעבוד בצורה שקופה באותן סביבות להן הוא רגיל ו-CA LISA מספקת לו את הגישה הבלתי מוגבלת למשאבים וירטואליים שהוא צריך. חשוב לציין כי TIBCO, כבית תוכנה, משתמש ב-CA LISA כחלק מתהליך פיתוח המוצרים שלו.

אירועים קרובים